Du har vel begynt å planlegge bryllupet litt eller?Bryllup og dåp 24. Mai herburde kanskje snart begynne planleggingen og innkjøp
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har vel begynt å planlegge bryllupet litt eller?Bryllup og dåp 24. Mai herburde kanskje snart begynne planleggingen og innkjøp
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Jeg lagde bordkort selv på pc og skrev ut på fotopapir (var bilder og skrift). Så kjøpte jeg en løper og to blomstervaser med blomster i. Hadde ikke noe mer pynt. Kjøpte marsipanlokk med bilde på til kake.Når dere planlegger dåp, hvor kjøper dere pynt og slikt?
Er helt tom for ideer kjenner jeg så trenger litt tips.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Når dere planlegger dåp, hvor kjøper dere pynt og slikt?
Når dere planlegger dåp, hvor kjøper dere pynt og slikt?
Kjøper pynt fra ebay. Har kjøpt servietter og lys på nille og ikea. (Svigermor har handla på ikea.) Invitasjoner og bordkort lager jeg selv av lilla og rosa papp. Skal lage takkekort av det også. Fargene jeg skal bruke blir lilla, gul og grønn dersom det blir rundt påske, men blir det mer mot mai, blir det nok lilla, rosa og grønn.
Hva søker du på når du handler pynt på ebay da?
Hva søker du på når du handler pynt på ebay da?
NeidaDu har vel begynt å planlegge bryllupet litt eller?
Ja det var det jeg mente at ting er bestilt hvertfallNeidatenker at fokuset er på dåpen og at vi gifter oss i samme sleng
alt av kirke, lokale, mat, frisør, fotograf osv er jo bestilt da
Jonathan 09, Johanne 14