Navnefest, dåp eller ingen ting?

Blir nok navnefest, slik som med veslemor. Syns det er en fin anledning til å samle familie og venner som man ikke ser så ofte :)

Blir nok navnefest denne gangen også :)

Blir dåp her. Kommende storesøster er også døpt og det var en fantastisk fin dag :)

Vi skal ha dåp:)

Hadde navnefest med forrige, med Human-Etisk forbund sin seremoni. Var veldig fornøyd! Nå tenker jeg at vi kanskje bare kan samle alle til en feiring uten noe seremoni først.

Blir nok dåp her siden de to eldste er døpt. Synes det er helt ok, men kunne jeg valgt på nytt tror jeg det ville blitt human-etisk seremoni eller bare en navnefest hjemme.

Hadde navnefest med forrige, med Human-Etisk forbund sin seremoni. Var veldig fornøyd! Nå tenker jeg at vi kanskje bare kan samle alle til en feiring uten noe seremoni først.
Hadde også gjennom Human-Etisk forbund. Likte veldig godt fokuset på kun barna og ønsket de velkommen til verden :)

Dette har vi ikke diskutert så mye enda.. Jeg er døpt og mannen er ikke, så her har vi nok litt ulikt syn på hva vi vil gjøre for lille skatten. Jeg er for tradisjoner, mens mannen mener at h*n skal kunne få ha valget selv. Vi får se hva vi lander på :)

Dette har vi ikke diskutert så mye enda.. Jeg er døpt og mannen er ikke, så her har vi nok litt ulikt syn på hva vi vil gjøre for lille skatten. Jeg er for tradisjoner, mens mannen mener at h*n skal kunne få ha valget selv. Vi får se hva vi lander på :)
Dere finner nok ut av det :) pappaen kunne hatt dåp her, men jeg nektet lyve å si til en prest jeg skulle oppdra ungen i kristen tro. Så da endte vi på navnefest :)

Her blir det som med først. Bare en liten privat markering med de nærmeste
Det blir det nok med oss også, evt. ingenting. Jeg er ikke noe glad i å arrangere fester og slikt.
Det blir i hvertfall ikke dåp, siden ingen av oss er troende.

Back
Topp