Navnefavoritter??:)

minoja

Elsker forumet
Har dere begynt å tenke på navn? Har dere bestemt noe allerede? Eller har du/dere noen navn dere liker veldig godt/kan være aktuelle?? :)

Ja, vi har så smått begynt diskusjonen nå. Begge har en jentefølelse denne gangen, så det er kun jentenavn som har blitt lagt fram så langt. :-) Vi har begge en forkjærlighet for norrøne navn, og diskutert både Ylva, Embla, Eir, Vårin. Syns Vilja/Vilje også er fine, men siden den kommende storebror har Viljar som ett av sine to navn, syns jeg det blir litt for likt.

Jeg har Maja som favoritt. Storesøster heter Sandra. Vi får se hva det blir til :-)

Her har vi ikke dristet oss ut på navnesnakk enda,
venter med det til vi har bikket uke 12 og har sett at alt står bra til med knøttet :)

Jentenavn er klart, men det får heller lillesøster få om noen år, for jeg er bom sikker på at dette blir en liten gutt. :-)

Jeg skriver opp navn jeg liker på et notat på mobilen, så får vi sile ut etterhvert :) Tror ikke vi skal bestemme noe som helst før vi ser den lille i november, men vi kan jo ha noen navn klare. 

emoticon

SuperStine skrev:
Jeg skriver opp navn jeg liker på et notat på mobilen, så får vi sile ut etterhvert :) Tror ikke vi skal bestemme noe som helst før vi ser den lille i november, men vi kan jo ha noen navn klare. 

emoticon

Det er sikkert lurt! Vi har helt sikre på at det skulle bli Julie eller Julia like før terminen, men så nektet plutselig sambo, så da startet diskusjonen (etter hun var født). Det tok 3 uker etter fødsel før vi var enige. Hehe :-) Blir sikkert sånn nå også.

Jeg og samboer har bestemt at blir det jente skal jeg velge  (mage følelsen sier det er jente) og om det blir gutt kan han velge :) så¨her håper vi mest på jente 

Back
Topp