Vi har vært mye frem og tilbake på dette med navn, og det største problemet har vært å bli enige om ett navn vi begge kan like! Dette regner jeg med ikke bare gjelder meg ;) Men uansett.. min bror og svigerinne venter også barn, og her om dagen spurte de oss om vi hadde blitt enige om noe navn. Da sa vi at vi faktisk for første gang hadde blitt enige om et navn. Vi sier navnet, og dermed bryter hun nesten ut i gråt, for dette var et navn de hadde bestemt seg for!!
Altså... jeg trenger noen synspunkter her føler jeg! Personlig er jeg inneforstått med at vi selv bestemmer navn, og det er viktig for oss at vi begge liker navnet, og når vi først da finner et, så kan vi ikke bare glemme det fordi noen andre har en tydelig forkjærlighet for det samme navnet! Men samtidig så føler jeg at dette har ødelagt hele navnegreia vår (er vel meg det plager mest) jeg vil jo ikke "ta fra noen" et navn, men samtidig så har vi jo ikke gjort det heller! Dette er et navn vi har snakket om lenge før de i det hele tatt spurte.... Kjærsten sa bare demonstrativt til meg etterpå at "da tar vi iallefall det navnet!"
Noen andre som har opplevd det samme, eller noe lignende? noen meninger?
Vi venter forresten barn først, så vi velger jo navn først......
Altså... jeg trenger noen synspunkter her føler jeg! Personlig er jeg inneforstått med at vi selv bestemmer navn, og det er viktig for oss at vi begge liker navnet, og når vi først da finner et, så kan vi ikke bare glemme det fordi noen andre har en tydelig forkjærlighet for det samme navnet! Men samtidig så føler jeg at dette har ødelagt hele navnegreia vår (er vel meg det plager mest) jeg vil jo ikke "ta fra noen" et navn, men samtidig så har vi jo ikke gjort det heller! Dette er et navn vi har snakket om lenge før de i det hele tatt spurte.... Kjærsten sa bare demonstrativt til meg etterpå at "da tar vi iallefall det navnet!"
Noen andre som har opplevd det samme, eller noe lignende? noen meninger?
Vi venter forresten barn først, så vi velger jo navn først......