Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki takk for svarVi gjør som med storebror, har navnefest. Tror ikke noen av delene er dyrere enn det andre, kommer an på hva man gjør det til på festen etter seremonien.
Vi har navnefest for jeg er så langt fra kristen som mulig. Mannen er troende, men å døpe var ikke så viktig for han. Viktigere for meg å ikke døpe
Som jeg skulle sagt det selv, bortsett fra at dette er førsteVi gjør som med storebror, har navnefest. Tror ikke noen av delene er dyrere enn det andre, kommer an på hva man gjør det til på festen etter seremonien.
Vi har navnefest for jeg er så langt fra kristen som mulig. Mannen er troende, men å døpe var ikke så viktig for han. Viktigere for meg å ikke døpe
Det tenker vi også å gjør Datteren han er døptVi skal ha dåp, så kan han/hun velge selv om å bli værende i kirka eller melde seg ut. Mitt barn skal slippe å døpe seg som tenåring for å kunne stå konfirmant i kirka om det er det som blir valget til han/henne. Døpte gutten vår og.
Begge våre har blitt feiret med navnfest, det vil nr 3 også bli når den tid kommer.
Da står de fritt til å velge om de vil inn i noen religion når de blir gamle nok selv eller ei
Dåp....men egentlig kun fordi det er tradisjonelt og tror (vet) enkelte i slekten hadde protestert kraftig dersom det ble navnefest. Ikke at jeg synes de har noe å si, men har ikke så kraftige meninger om det selv så da blir det nok slik.