N Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 25 Sep 2016 #1 Noen som vet hvor man får kjøpt en helt enkel navnebok uten disse forklaringene på hva det betyr og hvor mange som har det navnet osv?
Noen som vet hvor man får kjøpt en helt enkel navnebok uten disse forklaringene på hva det betyr og hvor mange som har det navnet osv?
kristin_2016 Elsker forumet 25 Sep 2016 #2 Jeg hadde reist på biblioteket, der har de sikkert mange bøker på temaet og kan hjelpe deg
N Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 25 Sep 2016 #3 kristin_2016 skrev: Jeg hadde reist på biblioteket, der har de sikkert mange bøker på temaet og kan hjelpe deg Klikk for å utvide … Ja det er forsåvidt helt sant Tenkte ikke så langt nei :-D
kristin_2016 skrev: Jeg hadde reist på biblioteket, der har de sikkert mange bøker på temaet og kan hjelpe deg Klikk for å utvide … Ja det er forsåvidt helt sant Tenkte ikke så langt nei :-D
Luna86 Gift med forumet Novemberlykke 2016 ❤ Aprilbarna19 ❤ 25 Sep 2016 #4 Har du kryssordbok står det mange navn der, og i sånne kalenderbøker. Men de mest moderne populære navna er jo kanskje ikke med.
Har du kryssordbok står det mange navn der, og i sånne kalenderbøker. Men de mest moderne populære navna er jo kanskje ikke med.