Navnebok

litjejenta

Forelsket i forumet
Noen som har forslag på hvor man kan kjøp ei navnebok?
Lei av å se på nette, så er ute etter ei bok ser man kan sitte å se i.

det selger de nok i bokhandler.... eller så kan du låne på et bibliotek...

Det nye gravidbladet så jeg på coop prix her om dagen, der følgte det med en liten navnebok gratis :) Bladet koster 69,-

immababy skrev:
Det nye gravidbladet så jeg på coop prix her om dagen, der følgte det med en liten navnebok gratis :) Bladet koster 69,-

jeg har det bladet og den boka, og den boka er skikkelig dårlig - så jeg hadde ikke betalt 70 kroner for å få den... 

JEg fikk en fra Goboken her sist jeg var gravid.. kan jo se der igjen... den var veldi grei synes jeg..

Dollface skrev:

immababy skrev:

jeg har det bladet og den boka, og den boka er skikkelig dårlig - så jeg hadde ikke betalt 70 kroner for å få den... 

Aha, da skal jeg ikke kjøpe det bladet ... ;)

immababy skrev:

Dollface skrev:

immababy skrev:

Aha, da skal jeg ikke kjøpe det bladet ... ;)

ikke hvis det bare er for boka så burde du ikke det nei.. men bladet i seg selv er jo greit nok.. :)

Back
Topp