navne valg?

2snart3barnsmor

Blir kjent med forumet
er det fler som har tenkt på hva de små skal hete?

vi prøver og få dobble navn og at en av navnene ska følges etter de eldre i familien. men vi kommer ikke på noe som passer til karin hvis det blir jente.

noen med forslag?

Har tenkt litt, det har vi gjort helt siden lillegutt var på vei.

Vi har noen alternativer til både jente og gutt[:)]

Det er jo så koselig å ligge å tenke på!! Vi skal ikke vite kjønn, så vi må jo tenke på både gutte og jentenavn helt frem til fødselen[;)]

ORIGINAL: 2snart3barnsmor

er det fler som har tenkt på hva de små skal hete?

vi prøver og få dobble navn og at en av navnene ska følges etter de eldre i familien. men vi kommer ikke på noe som passer til karin hvis det blir jente.

noen med forslag?

Jeg kjenner en som heter Anne Karin (uttales Anne Kariiin) [:)]

Vi har snakket litt om det ,men det er ikke lett. Tror vi tar det opp igjen når det nærmer seg, men vi går begge å tenker på det.

Vi har funnet navn alt :) Har jo da tross alt snakket om det med navn i noen år nå :)
Hvis vi får gutt blir det Max og blir det jente skal hun hete Emmy :) Eller Emmi.. Litt usikker på hvordan vi vil stave det :)

blir d jente så skal hun hete Wilma.... blir d gutt, så aner vi ikke... sønnen vår heter Marcus.... Marcus og Wilma... Marcus og... øh... tom på gutter... [8|]

Karin elise[:D]

får vi gutt mot alle odds han har tre jenter nå hehe[:D][:D][:D] skal vi kalle han opp etter pappaen min, datteren vår er kallt opp etter mamma får vi jente har jeg ingen ide... vet bare att vi skal ha dobbekt navn for det har alle ungane og jeg og gubben også[:)]

Var helt bestemt på Ruben Andre'!! Men nå har eg lagt min elsk på Linus[8D] Noe sambo ikkje heilt klarer å bli HELT enig i!

Ruben andre' har vi hatt siden eg gikk gravid sist! og noe begge liker, men kjenner eg sambo rett...så får eg nok viljen min[:D] og da blir det Linus, om eg ikkje skulle ombestemme meg igjen! og dersom vi får gutt da[8D]

Jentenavn har vi helt klart[:)] Da skal hun hete Thalie Linnea!!

Hehe.. er vel pga at det stadig er navnetråder folk blir vant til mine sære navnevalg [8D]

jeg husker ikke om mannen er helt enig, men jeg vil at hvis det blir gutt skal han hete Kyle Nikolaj, og hvis det blir jente, så skal hu hete Ada Iselilja [:D]

ORIGINAL: En rosa og en spire

Mamma'n min heter Karin Marie! [;)]

Hehe så morro, det heter svigermoren min også [8D]

Vi har bare snakket litt om det....
Å jeg liker veldig godt Mille, guttenavn er det litt verre med [8|]
Sambo er veldig skeptisk til Mille, men det var han til Tiril også, å der fikk jeg viljen min [;)]

Vi snakket litt om navn går kveld.. og Eneste navnet sambo liker er Jonas etter forrige svangerskap.. og jeg liker mest Philip akkurat nå.. [:)] (skifter oooooofte navn jeg hehe)

iakk for alle svar[:)] karin kan være både først og sisit[;)]
men jeg trur vi har funnet ut ett jente navn oxo nå[:D]

Back
Topp