Navne tråd

Det var det som var greia med oss og. Vi krangler svært sjeldent. Typ 1 gang i året. Men sist ville begge stå på sitt. Derfor har jeg denne gang sagt at han kan få bestenne så lenge det er ett litt lenger navn enn 3 bokstaver og ikke ett navn som har eget kapittel i telefonboka.
Da var du veldig grei syns jeg :p

Oy jeg føler meg litt heldig når jeg leser dette. Selvfølgelig er vi ikke enige om alle navn. Men han liker de fleste jeg foreslår og vi har noen navn vi begge liker :happy:

Jeg syns det er viktig at navnene passer sammen med resten av familien sine (slik som mange over skriver). Syns også det skal passe til etternavnene. I tillegg vil jeg ikke gjenbruke noen av forbokstavene til resten av oss. Så det blir litt vanskelig :angelic: navnet på sønnen min får mange komplimenter, så føler fallhøyden er stor :p to av jentenavnene som passer til er allerede okkupert av to av niesene mine.

føler denne! Vi sliter veldig med å matche et jentenavn, og det ene navnet vi ble enige om skal bestevenninna ha om ho får datter tydeligvis (lik smak x) men da ble det navnet plutselig mindre interessant så nå er vi usikre på jente navn igjen

Føler jeg har masse fine guttenavn-forslag, men mannen er ikke enig i noen av de :joyful: vi har noen jentenavn vi er sånn halvveis enige i

Jeg liker veldig godt Alma og Hedvig til jente. Og Bjørn, Vetle eller Oskar til gutt. Mannen er ikke heelt enig, men vi er ikke så langt ifra heller. Så vi blir nok enige til slutt:happy:

Vi har to navn til jente og to navn til gutt vi liker godt begge to, en kveld i uka setter vi oss ned å skriver opp i gravidboka:happy: Vi er overraskende nok ganske enige! Synes det er så koselig å sitte og se etter navn, spesielt når samboer er så engasjert:love7

Back
Topp