navne tråd ( hund)

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
trenger navn til lille valpen vår[:D]  hannhund[:D]
tenkte største gutt her i huset skulle bestemme hva han skulle hete og han mente at per det måtte han hetet????[:D][:D][:D]hahah   per på en hund??nneeiii trokke det lille venn[8D]

Per var jo søtt det da[:D]

Hunden min heter Theo.. Vurderte også Frank og Herman :) Kokos, egon, oskar.

det er en dansk/svensk gårdshund[:D]

Ååå, de er så søte!! [:)] De er ikke så store, så de passer til å hete noe ala:

Anton, Hampus, Pontus, Balder, Bonus, Småen, Linus, Stompen

Min hund heter Odin, hadde også en jeg måtte avlive for 1 år siden som het Baltus

Ellers så syntes jeg disse er fine ; Taxi, Leo, Kiwi, Amigo, Iso, Melwin ....

Er jo mange fine sider å finne navn på også[:)]

Lykke til [:)]

-er jo veldig inn med fancy hundenavn som med barn.. eks:

min kusines:Kompiss ,en  kollega: Snuppa ,  en venn av Robin; Cola  [8|]   tok tid å venne seg til men.. hehe. (Colanavnet fikk sønnen i huset bestemme.)

Mine/foreldrene mines hunder gjennom årene:

Golden: Jassna, Dino, Jeppe, Canto
Napolitansk mastiff: Hootch
Labrador: Pobbi
Jack Russel; Buffy (har enda) [:D]

Og som forslag til en DSG (som er veldig lik min) så ville jeg kalt et litt sprettent navn  [8D] Yatsy, Jippi, eller no i den duren ..

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

det er en dansk/svensk gårdshund[:D]

Vår dansk-svensk heter Bobby:)

per faktisk[:D] herlig vel.. går en her i byen som heter lars så da kan de vel fint hete per også[:D] min hund hete lencho.. betyr løve på afrikansk. syntes sånn er litt stas jeg da..

men da vi var små så navn ga mamma å de hunden etter oss tre barna. hunden ble hetende Bani, etter Beate, Anette og Nina[:)]
Så hva med å prøve noe ala det?[:)] kanskje JoLi? etter begge guttene dine, eller det å mannen din eller hva som helst[:D]

Min heter Sander[:D][:D] Stod mellom Emil og Sander faktisk[8D] (men ropte på han med begge navnene, og det var Sander han reagerte på)

[:D] mange fine

Glemte jo å nevne min andre kusine i nederland, har to jack russeler: Ivar og Vera [:D][:D]  så det funker med menneskenavn også.

Min venninne kalte sin labrador Trine [:D]

ja det går an og ha "menneske " navn også[:D]

[:D]Veninnen min sin cocker heter Cherrox... Der var det ungene som fikk bestemme navn. Hun føler seg veldig smart når hun står å rope "Cherrox ,kom da"

Ellers kjenner jeg en familie som har en Yorkie og en Grand Danois.. De heter Fido og Killer - bare at det er Yorkien som heter Killer ,og GD som heter Fido[:D]. Elsker å se fjesene på folk når eierne kommer med det umake paret - og med de navnene[:D]

Du får døpe han for Bonden[8D][:D]

[:D]

Hahahaha!! nå blir Per G stolt, vettu[:D] Du må si det til han [:D][:D]

Benji
Zorro
Teddy (etter Teddy Sheringham- han gubben din kommer til å bli superhappy!!)
Lucky
Rocky
Chico

Back
Topp