Navne tips

Lena87

Forelsket i forumet
Jeg har fått godkjent mitt jentenavn viss det skal bli en jente, så tenkte jeg skulle være veldig fleksibel på guttenavn for min gubbes skyld :p Vil veldig gjerne ha et dobbelt navn siden vår første sønn allerede har det, og det slutter sefølgelig på André så da går ikke det ;) Gubben vil ha Kristoffer Robin, uaktuelt :p men føler Robin er veldig fint, guttungen liker Isak så jeg tenkte kansje Robin Isak, høres veldig dumt ut? Noen andre tips som enten passer med Isak eller Robin?

To fine navn, både Robin og Isak :) sammen ble det kanskje litt tungt? Faren er jo da at kun ett av dem blir brukt.. Må tenke litt om jeg skal komme med andre forslag :p

To fine navn, både Robin og Isak :) sammen ble det kanskje litt tungt? Faren er jo da at kun ett av dem blir brukt.. Må tenke litt om jeg skal komme med andre forslag :p
Det jeg å tenkte, da blir jo i så fall Isak bare på papire for å glede guttungen :p vanskelig dette navne greiene :mad:

Må også si at det er utrolig hva man venner seg til av navn.. Jo flere ganger man sier navnet, så klinger det lettere :p

Robin Alexander
Chris Robin
Robin Leander..

Ellers liker jeg Christopher Robin jeg da.. Man venner seg til det og =)

Sorry.. Så ikke at jeg snek på feil terminforum jeg :-P

Robin Andre?

Back
Topp