Navne til den over!

Piksi er over meg. Husk at de av dere som bare skriver et navn leker en ulovlig lek. Ettordsinnlegg blir sett på som spamming. Les forumreglene:D
Edit: var visst for treg:p

Piksi er over meg. Husk at de av dere som bare skriver et navn leker en ulovlig lek. Ettordsinnlegg blir sett på som spamming. Les forumreglene:D
Edit: var visst for treg:p

huleboer: Tenkte det samme du skreiv ;) var nok for treig fordi du faktisk skreiv ett innlegg og ikke bare ett navn ;)

Razika, kan jeg spørre hvilken bok du skal lese? Trenger bokinspirasjon!

Beklager sent svar da jeg fulgte mine egne "råd" i går. ;)

Jeg leser egentlig mest krim.
Nå leser jeg Blindgang av Jørn Lier Horst. Veldig glad i bøkene hans. Ellers har jeg lest Kepler. De er skikkelig pageturnere, men veldig cheesy da. ;) Avdeling Q-serien av Jussi Adler-Olsen er også veldig bra.
Labyrinten av Kate Mosse er også bra. Tenkte jeg skulle begynne på Jo Nesbø etter hvert. :)

Edit:
Mystic River av Dennis Lehane! Superbra!

Last edited:
Beklager sent svar da jeg fulgte mine egne "råd" i går. ;)

Jeg leser egentlig mest krim.
Nå leser jeg Blindgang av Jørn Lier Horst. Veldig glad i bøkene hans. Ellers har jeg lest Kepler. De er skikkelig pageturnere, men veldig cheesy da. ;) Avdeling Q-serien av Jussi Adler-Olsen er også veldig bra.
Labyrinten av Kate Mosse er også bra. Tenkte jeg skulle begynne på Jo Nesbø etter hvert. :)

Edit:
Mystic River av Dennis Lehane! Superbra!
Har lest alle Jo Nesbø-bøkene i Harry Hole serien, og de er dritbra alle sammen!:)

Back
Topp