Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som i mom21 for meg da?
Piksi er over meg. Husk at de av dere som bare skriver et navn leker en ulovlig lek. Ettordsinnlegg blir sett på som spamming. Les forumreglene
Edit: var visst for treg![]()
Det lurer jeg på ogsåHva er poenget??![]()
Sikkert sanke innlegg. Som mange leker her inne. Eller som ts skriver, kjeder seg...Hva er poenget??![]()
Mitt nick er to ord, no stressPiksi er over meg. Husk at de av dere som bare skriver et navn leker en ulovlig lek. Ettordsinnlegg blir sett på som spamming. Les forumreglene
Edit: var visst for treg![]()
Sikkert sanke innlegg. Som mange leker her inne. Eller som ts skriver, kjeder seg...
Razika, kan jeg spørre hvilken bok du skal lese? Trenger bokinspirasjon!Da er det på tide å legge seg, eller finne fram ei bok eller noe.![]()
Razika, kan jeg spørre hvilken bok du skal lese? Trenger bokinspirasjon!
Har lest alle Jo Nesbø-bøkene i Harry Hole serien, og de er dritbra alle sammen!Beklager sent svar da jeg fulgte mine egne "råd" i går.![]()
Jeg leser egentlig mest krim.
Nå leser jeg Blindgang av Jørn Lier Horst. Veldig glad i bøkene hans. Ellers har jeg lest Kepler. De er skikkelig pageturnere, men veldig cheesy da.Avdeling Q-serien av Jussi Adler-Olsen er også veldig bra.
Labyrinten av Kate Mosse er også bra. Tenkte jeg skulle begynne på Jo Nesbø etter hvert.
Edit:
Mystic River av Dennis Lehane! Superbra!
Minner om at slike innlegg(innlegg på 1 eller få ord som skrevet for å øke antall innlegg i forbindelse m konkurranse el.l) blir sett på som spam, og slettes fortløpende.
http://forum.babyverden.no/help/terms
BeckymamsModerator Stine.
Vi får passe på å skrive ordentlige innlegg samtidig![]()
Beckymams
Da må vi skravle i tillegg da?
Mackymams er så dårlig på tørrpratMrs Lutz. Er ikke d hyggelig da?![]()
Mackymams er så dårlig på tørrprat![]()