Navne ideèr?

Lillebabs..

Glad i forumet
Jeg har så lyst på et navn som begynner på A men det er jammen ikke lett. Synes Ask er sååå fint, men det nekter sambo[:-] Så har jeg tenkt på Andrea.. Men jeg har lyst på et litt spesielt navn..[;)]

Snuppa mi heter Anja. "vanlig", men ikke såå mange som heter det. [;)]

Ava, Ane, Anna, Alva, Agnes,Anneli, Aurora, Amanda,
Amandus, Alf, Anton,Albert, Angus, Aksel

Ada, Amanda, Ariel, Alice, Amelia-

Adam, Adrian, Ari, Askil- Er enig i at Ask er veldig fint!

hva med alva eller alice? agathe eller anette.. ane? syntes selv at angelica å aurura er nydelige navn. men det er kanskje gutte navn du er ute etter[:D] alexander, atle eller allan.. adam går jo ann[:)] eller andre, andreas. axel er ikke fint syntes jeg, men er jo et forslag[:)] finnes utrolig mange fine navn, men jeg å samboer holder en knapp på emil, om det skulle bli en gutt[:D]

ORIGINAL: Pønsi

Aurora, Adele, Atina er fine navn :)

Synes Adele er nydelig

Liker også Ask veldig godt.

Får jeg trilling (haha) gutter så vil jeg ha Odin Birk og Ask

ORIGINAL: oggi sin

hva med alva eller alice? agathe eller anette.. ane? syntes selv at angelica å aurura er nydelige navn. men det er kanskje gutte navn du er ute etter[:D] alexander, atle eller allan.. adam går jo ann[:)] eller andre, andreas. axel er ikke fint syntes jeg, men er jo et forslag[:)] finnes utrolig mange fine navn, men jeg å samboer holder en knapp på emil, om det skulle bli en gutt[:D]

Ja Alice er fint [:)] Er ute etter både gutte og jente navn, vet jo ikke hva det blir [;)] Adam er også heelt nydelig.
Vi tenkte også på Emil når vi fikk gutten vår, men er for mange som heter det[X(]

ORIGINAL: kab

Ava, Ane, Anna, Alva, Agnes,Anneli, Aurora, Amanda,
Amandus, Alf, Anton,Albert, Angus, Aksel

Heter Anneli selv, derfor vil jeg ha A[;)] Mannen min og gutten min begynner begge på J så da må vi jo holde tradisjonen[;)]

ORIGINAL: irisak

Her var mange av navnene jeg har i tenke boksen allerede: Ada, Alice, Amelia og Adam [:D]
Ganske lik smak da kanskje[;)]

Ava, Amine, Atina, Alice

Axel, Aleksander, Andreas, Adrian

ORIGINAL: lykkelige meg

ORIGINAL: irisak

Her var mange av navnene jeg har i tenke boksen allerede: Ada, Alice, Amelia og Adam [:D]
Ganske lik smak da kanskje[;)]

Virker sånn [;)]
Jeg satser på short&sweet denne gangen. Navnet altså.

På jobben min er det en som heter Anele, synes det er ganske fint!

ORIGINAL: Akire

På jobben min er det en som heter Anele, synes det er ganske fint!

Anele-anal? [8D]

Vi har tenkt en del paa Andrea, syntes det er kjempe fint:)

Har hatt på følelsen at jeg har en liten Ariel i magen....akuurat som sist hadde jeg følelsen av en Alexsandra....meeeeeeen det ble en Arian-Chrisander[:D]

jeg er også på utkikk etter navn med A SOM IKKE ALLE ANDRE BRUKER!!!!

Back
Topp