navne endring!!

Dreams

Forumet er livet
Lurer på en ting ang det å bytte navn...
jeg skal ta navnet til sambo og har skrivi på papirene men står ikke noe om når det skal gjelde fra. Men tenkte om jeg tar fra bryllupsdagen så må jeg få ordna pass hvis vi skal på bryllupsreise!!
Kan man få papirene så man kan få ordna med pass??

Ble litt rotete dette men håper dere skjønner hva jeg mener[:)][:)]

Det vet jeg faktisk ikke. Skal ikke bytte etternavn selv, så jeg slipper styre med det, men jeg vet at flere har ordnet det før bryllupet, sånn at de har pass klart. Det tar vel sikkert noen uker kan jeg tenke meg. Om han har ett veldig sjeldent navn, tror jeg du må søke etter at dere er gift.

Sikkert like greit å ringe til folkeregisteret i morgen, så får du klare svar[;)]

ORIGINAL: Lois Lane

Det vet jeg faktisk ikke. Skal ikke bytte etternavn selv, så jeg slipper styre med det, men jeg vet at flere har ordnet det før bryllupet, sånn at de har pass klart. Det tar vel sikkert noen uker kan jeg tenke meg. Om han har ett veldig sjeldent navn, tror jeg du må søke etter at dere er gift.

Sikkert like greit å ringe til folkeregisteret i morgen, så får du klare svar[;)]

Tror nesten jeg får gjøre det ja!!
Han har ikke så sjelden navn er vel rundt 250 som heter det men mitt er det ca 22[:)]

Jeg venter med å sende inn navneendringen til vi kommer hjem fra bryllupsreisa, så det ikke blir noe kluss med passet. Har akkurat kjøpt meg nytt pass, så jeg gidder ikke å kjøpe enda ett nytt før bryllupet bare for å få navnet hans på.

ORIGINAL: Ole Brumm

Jeg venter med å sende inn navneendringen til vi kommer hjem fra bryllupsreisa, så det ikke blir noe kluss med passet. Har akkurat kjøpt meg nytt pass, så jeg gidder ikke å kjøpe enda ett nytt før bryllupet bare for å få navnet hans på.

Det skjønner jeg[:)]
Mitt pass gikk ut nå i mars så må ha nytt uansrtt xå da venter jeg til jeg har bytta navn før jeg får meg nytt!

Vi skal reise noen mnd etter bryllupet. Billetter er allerde bestilt for lenge siden. Ringte og snakket med selskapet, og hun sa at så lenge det står samme navn i pass og på billett er det ingen problem. Jeg kommer til å beholde mitt men å ta hans i tillegg. Ifølge hun på sas skulle dette gå greit da.

Back
Topp