Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Varme
Tobias er et nydelig navn. Thea kan jo være litt søtt ved siden av kanskje?[:)]
ORIGINAL: Timeline
Tomine & Tobias
Fant ikkje nåke gutta navn som passa :p Slite med guttenavn[&:] Men eg skal ha guttenavn på L[:D]
ORIGINAL: Markmusa
ORIGINAL: Timeline
Tomine & Tobias
Fant ikkje nåke gutta navn som passa :p Slite med guttenavn[&:] Men eg skal ha guttenavn på L[:D]
Ja guttenavn er definitivt vanskeligst....! Tomine er fint, men dattera til ei venninne heter det. Det skal ikke være enkelt å finne et man kan bruke altså [;)] Vi fikk jo vite at storebror var ei jente på UL så vi gikk jo å kalte magen for Emilie i flere mnder. Så når det ble en gutt så sa vi at nesten gang hvis vi får ei jente så MÅ hun hete Emilie.... Men nå er det jo et vennepar som har "tatt" det navnet. Det blir litt feil å si at de har tatt det også, det er jo ikke mitt navn [;)] Men jeg ble litt skuffa egentlig.... Er det dårlig gjort av meg å tenke slik? [8|]
ORIGINAL: Markmusa
ORIGINAL: Varme
Tobias er et nydelig navn. Thea kan jo være litt søtt ved siden av kanskje?[:)]
Ja jeg er veldig fornøyd med Tobias [:)] Selv om det er mange som heter det samme.... Thea synes jeg også er veldig søtt! Men her omkring heter stort sett de fleste jentene Thea har jeg inntrykk av. Hehe.... Har tenkt litt på Linnea og Malin også da, men er litt usikker på om det passer med storebror sitt navn? [8|]
ORIGINAL: Ulvemamma
Personlig syns jeg at hvis du har lyst på Emilie- skal du gå for Emilie [:D] Det blir jo DERES Emilie[:D] Som selvfølgelig blir den skjønneste i verden [:D]
ORIGINAL: *Laila*
følger tråden nøye[:D]hehe...[:D]Trenger samme tips selv[8D]