Navn

Skrullemor

Glad i forumet
Når dere skal velge navn på nurkene, hvordan tenker dere?
Skal dere oppkalle etter noen bestemte eller velger dere navn som dere synes er fine?

vi har egentlig ingen å kalle opp etter .. hehe.. syns ingen av navna er fine [8D] så vi velger bare noen vi liker vi .. er mulig at ei lita jente blir oppkalt etter meg [8D]

Vi har noen navn vi liker, eller ett guttenavn og ett jentenavn, rimelig sikker på at det blir ett av de om dette går bra [;)]

vi velger navn som vi synes er fine[:)] vi er nesten blitt enige om jentenavn, men har ikke snakket om guttenavn enda.. blir vel mer snakk om det etter ordinær ul tenker jeg[:)]

Guttenavnet har vi bestemt oss for, men sliter med jentenavnet.. Har liksom ingen å kalle opp etter, vil liksom ikke ha Olga eller Erna[:-][8D]

vi har navn etter beste og olde foreldre.....gutt : christian gabriel jente: thea marie eller thea sofie 

Tar navn jeg liker... Jenta mi heter Guri-Elise... Vet ikke hvorfor jeg endte opp med det, men nå er det bare kjempefint for meg[:)]
Gutten skulle hete Noah, eller han heter Noah...

Vil ha ei lita Siri, Maria, Eline... guttenavn har jeg ikke peiling på.... Kanskje Erik eller Martin..

Gullungen har mellom navnet til min farfar.
om det blir jente som kommer nå blir det mellomnavnet til sambos mormor.
om det blir en gutt til.. så var vi enige.. men.. nå er jeg ikke så sikker..så må diskuteres..

(glemte å adde at det faktisk er navn vi liker da[:D][:D] itillegg til at det er familietilhørighet)

Johan er oppkalt etter morfaren til sambo som døde da han var liten!

Jeg er så gla i farmora mi,så blir det jente vil jeg kalle henne Pauline... Meeeeeeen det er det bare jeg som vil, sliter litt med uttalelsen av det navnet her jeg bor da, det kan bli Pæline..det er ikke så fint![&:][8D] Hun heter Karen Pauline da, så kan jo bruke Karen men liker ikke det så godt..

Vi skal bli litt kjent med barnet først :-) Vi har jo noen idéer, men jeg synes det er spennende å se hva som passer. Oppkalling på et vis blir det nok uansett, men kanskje ikke nærmeste familie. Det vil tiden vise! Er så spent på å se hvem som kommer [:D]

Back
Topp