Navn

Momin

Flørter med forumet
Noen som har begynt å tenke på det? [:)] 

Har ikke tenkt på det i det hele tatt ennå. Får vente til vi forhåpentligvis får vite kjønn på ordinær ultralyd. Eirik fikk ikke navn før han var flere uker gammel for vi ikke klarte å bestemme oss (måtte se han før vi klarte å bestemme hvem han var:-)

enn så lenge er det knøtte som bor i magen... tante kaldte sin for fisen mens hun var gravid fram til de fikk vite kjønnet....

men teker på å kalle barnet opp etter noen fra begge sidene... altså dobbeltnavn

det er noen alternativer fra de forrige svangerskapene som gikk i dass. så vi får se., bestemmer meg ikke HEEELT før jeg har sett nurket på 3D ultralyd!

Jaaaa! har tenkt på Noah eller Elias hvis det blir en gutt<3

jentenavn er jeg litt usikker på..

Eneste jeg vet er at hvis jeg får jente blir det dobbeltnavn og hvis det blir gutt blir det enkeltnavn..

Ettersom pappa`n har ett navn og jeg har 2[:D][:D]

Har bare tenkt på guttenavn.. er så sikker på at d blir gutt, men kan jo hende at jeg tar helt feil..
det håper jeg at jeg får se på ul:)

Jentenavn har vi så og si klart, guttenavn er vi litt usikre på ennå, men har noen fine alternativ[:D] Blir det jente blir det mest sannsynlig Mille Sofie eller Mille Valentina[:)]

har begynnt å tenker på navn. Jentenavn har vi allerede klar fra siste runde, men det blir vanskelig å finner en guttenavn igjen. 

Jente navnet, Ida Emilie liker jeg veldig godt.
Guttenavn er ikke bestemt enda..

vi har funnet navn, men vi har valgt å holde det hemmelig til den lille er født[;)][:D]

Har både guttenavn og jentenavn som jeg ikke har klart å glemme fra forrige svangerskap! Oliver og Linde Aurora.. Litt spesielt jentenavn, men jeg elsker det :)

ORIGINAL: camillajenta86

vi har funnet navn, men vi har valgt å holde det hemmelig til den lille er født[;)][:D]

sign. på denne. vi har et par alternativer på hver, så får se når ungen kommer ut [:D]

ORIGINAL: sgm

ORIGINAL: camillajenta86

sign. på denne. vi har et par alternativer på hver, så får se når ungen kommer ut [:D]

blir spennende å fortelle navnet da[:D]

Back
Topp