navn!

millemax

Glad i forumet
hva skal februar barna hete???

vurderer selv mille alexandria eller max emilio.....
syntes det er litt kult med navn ikke alle har jeg da[:)]

skal vite kjønnet, men vet ikke før om 2 uker!!!!

hvilke navn har dere tenkt på da??

Vi sliter veldig med å finne navn!! Jeg er veldig svak for Norrøne navn, synes de er så fine. Men det er veldig mange som får slike navn nå.
Litt dumt med navn som så mange har... Men uansett kommer jo barnet til å passe navnet sitt etter hvert. Etter en stund kunne det ikke het noe annet[:)] Vi får tenke så det knaker fram mot vinteren[;)]

Vi får vite kjønnet om 2 dager!! Jeg gleder meg sånn[:D] Vi har Matilda Nicoline og Elias Andre som navn.. Nicoline etter oldemor og Andre etter pappa[;)]

Blir det jente skal ho hete Nora Kristine, men gutt har vi ikke bestemt oss enda, Didrik kanskje...

Får ikke greie på kjønnet før om 2 uker om vi er heldige. Men blir det jente skal ho hete Tinea Sofie og blir det gutt blir det antakelig Leon Johannes. Leon etter sambos oldefar og Johannes etter min farfar.

Fjernet innlegg.......

Last edited:
Hva med Marie Emine?
Eller bare Marie Nilufer?

Synes Marie er et fint navn jeg [:D]

vi var på UL i dag[:D]

vi fikk bilde av snoppen..hehe

en liten gutt som har fått navnet Liam[:)]

poca

så korselig[:D][:D]
var godt tenker jeg....ble terminen din flyttet noe da???

klem...

ORIGINAL: poca

poca

Ser man det godt om det er en gutt? skal på ultralyd på fredag og er så spent[;)]

Heidu! Så en snopp på ultralyden min jeg og! Men som jordmor sa: kan være hovne kjønnslepper hehehe[:D]

Hadde jentenavnet klart. Molly Adeleide! Molly fordi det er et enkelt navn som få heter og syntes det var litt artig. Adeleide fra en tippoldemor.

Værre med guttenavn.... Man vil jo så gjerne gi et navn som man har gode assosiasjoner til. Gjerne ikke la naboen tro at barnet er oppkalt etter han ....[8|]

puuh, slapp å tenke på guttenavn for det blir vi aldri enige om...da blir det etter ultralyden i dag ei lita Nora Kristine[:D]Men kan aldri være helt sikker...

hei [:)] får jeg jente skal hun hete Thea Helen, får jeg gutt skal han hete Marcus Andrè [:D] får ikke vite kjønn før om to uker ca da.. lenge til.. [:(] hehe

lille rosin:gratulerer med jente og vel overstått ultralyd[:D][:D]

skal ha jente vi oxo, mille sofie....

sofie er jo så søtt[:D]

Så koselig navn dere har valgt Millemax.... Har ei venninne som har ei jente på et år som heter det... Kjempe nydelig jente.
Men klarte ikke holde oss unna Sofie av den grunn.....[:)]

trodde ikke det var så mange som het Mille sofie....hehe...men vi syns det var søtt ja, likte begge navnene, og passet bra sammen oxo[:D][:D]

har ei vennine som heter sofie, og hun er verdens snilleste og søteste jente, så vi får håpe det ligger til navnet[;)]

ORIGINAL: Nallepu

ORIGINAL: poca

poca

Ser man det godt om det er en gutt? skal på ultralyd på fredag og er så spent[;)]

vi så det ganske tydelig da hun edelig fant det etter nesten en time:) Hun var snill å lette veldig,for han lå ikke så heldig til i begynnelsen,men så snudde han sef og flasha alt han hadde...hehe

poca

Jeg er visst litt kjedelig når det gjelder navn jeg, hvis det blir ei jente har vi tenkt på Johanne Kristine og blir det en gutt så kanskje Einar Johan
Synes det er vanskelig å finne navn jeg..
Vi har bestemt oss for å la den lille overraske oss den dagen han/hun kommer.
Forstår vel egentlig ikke helt hvorfor det er blitt så populært å vite kjønnet, men men. Godt vi kan velge!
Elisabeth

Back
Topp