NAVN?

Latterfrosken

Forumet er livet
Jeg ser det er en del her inne som har bestemt navn til barnet, er det ikke vanskelig? Hva hvis man har for eks bestemt seg for ola, men når barnet kommer er det kanskje enn Hermann? At Ola ikke passer liksom?Hva gjør dere da? Og når bestemte dere for det, ser noen er veeldig tidlig ute. Selv vet vi ikke hva det blir, og navn har vi nesten ikke tenkt på enda? Og hvordan blir dere enige om det? Syns dette er så vanskelig jeg!

Jeg vet at mine foreldre slo kron og mynt. Min mann har funnet et guttenavn som jeg ikke kan fordra... Og det må jo være et navn begge liker? Kjøpte dere navnebok? Vi har nesten blitt enige om et jentenavn hvis det blir jente, men det er jo greit å ha flere alternativer?

ORIGINAL: mie83

vi har allerede bestemt oss for amalie hvis det blir jente og julian hvis det blir gutt..men er åpne for andre navn frem til vi får møtt barnet vårt.. vet at jeg selv het noe annet de første dagene av mitt liv..

Så fine navn [:D]

Jeg også synes Malin er et nydelig navn. Og de dere har plukket ut var fine. Har de sånne bøker på bokhandelen? Vi får prøve vi og. Jeg har kikka litt på nettet det var der jeg fant malin... Jammen ikke lett hvertfall!!! [:)]

Vi hadde 6 jentenavn og 1 guttenavn klart da lille Frida kom til verden. Var nesten 100% sikker på at vi fikk en gutt, men så feil kan man ta. Lette opp navnenes betydning, Frida betyr vakker, elskelig "den fagre" det kunne ikke ha passet bedre hehe[:D][:D][:D]

Mannen min ønsker at hvis det blir jenta så skulle ho hete a)Maja b)Hilda eller C)Vilma. Gutte navn e vi veldig usikker på enda, nu høres Kasper fint ut... Æ hadde bestemt allerede når æ va 15 år at hvis æ engang for en jenta så skal ho hete Emma, syns det va så utrolig vakkert navn. Fikk viljen min[:)] Æ syns at Anni er også fint navn men det er for nært eksen til mannen... Vi må tenke på navn som kan uttales både i Norge og Finland...

Back
Topp