Navn

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Vi sliter fortsatt med å finne navn til vår lille. men i går snublet jeg over ett navn jeg virkelig likte
David Aleksander har aldri hørt disse sammen før. Var nesten så jeg vekte gubben

Så leser jeg litt lengre ned på siden

At David Aleksander Toska........

Ja ja det var det navnet[:D]

Vi har blitt enig om jentenavn.. men ikke guttenavn.. Jeg hadde lyst til å kalle han Iben Olander om det blir en gutt.. men det fikk jeg fort beskjed om at ikke var aktuelt i det hele tatt.. så da må vi bare fortsette letingen..[:D] 

Både ja og nei.. du kan bruke det på både gutter og jenter.. [:D]

ORIGINAL: iQra82

Vi har blitt enig om jentenavn.. men ikke guttenavn.. Jeg hadde lyst til å kalle han Iben Olander om det blir en gutt.. men det fikk jeg fort beskjed om at ikke var aktuelt i det hele tatt.. så da må vi bare fortsette letingen..[:D] 

Hva med bare Olander da? Fint og litt uvanlig :)

Jeg synes det var kjempefint.. men det var hovedsakelig det han ikke likte.. Prøvde meg først på Leander.. men siden min kjære samboer er svensk og det er et etternavn der ville han ikke.. også prøvde jeg å være smart å si Olander.. men ikke det heller.. skal bli en artig diskusjon tror jeg[:D]

ORIGINAL: iQra82

Jeg synes det var kjempefint.. men det var hovedsakelig det han ikke likte.. Prøvde meg først på Leander.. men siden min kjære samboer er svensk og det er et etternavn der ville han ikke.. også prøvde jeg å være smart å si Olander.. men ikke det heller.. skal bli en artig diskusjon tror jeg[:D]

Know the feeling... Jeg har også funnet et kjempefint og litt uvanlig navn som jeg føler vil passe til den lille... Men pappaen nekter...  :) Har heldigvis et par måneder til på å overtale dem =)

Har såvidt begynt å tenke på navn...Sondre er et vi begge synes er fint, men det er ikke 100 % bestemt ennå.
Storebror har kalt ham Loke i mange mnd allerede, etter at de har hatt om gamle guder på skolen.
Men det blir det ikke, synes også navnet skal passe litt til navnene på søskene.

ORIGINAL: Stines mamma

Har såvidt begynt å tenke på navn...Sondre er et vi begge synes er fint, men det er ikke 100 % bestemt ennå.
Storebror har kalt ham Loke i mange mnd allerede, etter at de har hatt om gamle guder på skolen.
Men det blir det ikke, synes også navnet skal passe litt til navnene på søskene.

Hva slags guttenavn passer til Christopher Robin da?

ORIGINAL: Toyah

Ole Brumm =) =) =) Eller Nasse =)

Jeg er så forutsigbar :)

Hva med Ole Aleksander (fili bom bom bom...) Da har du kalt de opp etter to "eventyrgutter", så det må jo passe bra :)

Ole Brumm???  [;)]

ØH... så ikke at du allerede hadde fått samme svar *hormontåke* [:D]

Jeg har fått viljen min..[:D][:D] Om vi får en gutt skal han hete Dani Olander.. omvi får en jente.. så var dette en bortkastet diskusjon.. men det gjør ikke noe..[:D][:D][:D]

haha.. ja for eksempel.. [:D] neida jente navnet har vi bestemt for lenge siden.. Det blir Sienna Aurora..[;)]

Vi sliter fortsatt med å finne navn til vår lille. men i går snublet jeg over ett navn jeg virkelig likte
David Aleksander har aldri hørt disse sammen før. Var nesten så jeg vekte gubben

Så leser jeg litt lengre ned på siden

At David Aleksander Toska........

Ja ja det var det navnet[:D]

*Fnise*

Back
Topp