Navn

Carla82

Gift med forumet
Vet denne tråden har vært her før..Men har dere bestemt dere for navn? I såfall hva/ hvilket? Jeg synes det er så utrolig vanskelig!!! Vi får aldri bestemt oss..men har tenkt litt på Amanda hvis det blir jente, og Marcus hvis det blir gutt..[:)] Heldigvis lang tid igjen på å bestemme oss da[:)]

Vi vet bare at hvis det er ei jente, skal hun kalles opp etter kjæresten min sin mor, og hun het Elisabeth. Men det skal være mellomnavnet da, og det første navnet er vil litt usikre på enda. Jeg liker Anna Elisabeth veldig godt.. Guttenavn er mer usikkert.. Jeg liker Petter, men det gjør ikke sønnen min (som forresten heter Marcus) og kjæresten min..
Koselig å diskutere eventuelle navnevalg synes jeg. [:)]

Tjaa..vi har vel navnene sånn noenlunde klar..Men vil ikke si d bort enda..D erkun noen venner som vet hvilke navn vi tenker på..[:)] Vil ikke at noen andre skal "ta" d lixom..[;)]

Vi har noen navn som er greie, men ingen som peker seg så veldig ut. Det kommer nok etterhvert [:)]

Jeg het forresten Adèle i fransken på ungdomsskolen hehe

vi tenker Lucas om det blir en gutt og Kine eller Erle om det blir en jente. [:)]  jeg har ikke blitt helt fortrolig med Erle enda,men min kjære liker det veeeldig godt! men så kan det jo hende at babyen ikke passer noe av det vi har funnet ut! [:D] og det er enda en stund igjen til å finne mange flere navn! [:D]

tenker christina marie et eller annet hvis det blir jente, og fredrik eller christian hvis det blir gutt

navn ER vanskelig! vi skal da finne et som passer til storebror sitt og det er ikke bare bare det heller.....
men det er heldigvis en stund igjen.
når guttongen var mindre sa han alltid at hvis han fikk en lillesøster så skulle hun hete GLITTER..... nåvell håper han ikke står fast på det enda hehehe[:D][:D][:D]

Jeg er jo spansk:) så vi skal ha spanske navn:) Blir det jente så blir det mest sannsynlig evelyn isabèl. og blir det gutt så kunne jeg godt tenkt meg Nathanael:) har også fallt for navnet Nicholas, benjamin, men vi r jo to om dette da, så får nok bruke litt av overtalelseskunsetene mine fremover:) hihi....

ORIGINAL: LilleMusMei

navn ER vanskelig! vi skal da finne et som passer til storebror sitt og det er ikke bare bare det heller.....
men det er heldigvis en stund igjen.
når guttongen var mindre sa han alltid at hvis han fikk en lillesøster så skulle hun hete GLITTER..... nåvell håper han ikke står fast på det enda hehehe[:D][:D][:D]

Hehehooo..den var søt ja..Glitter..hihi[:D]

Vi har bestemt oss sånn nogenlunde... Han fikk bestemme jentenavnet Thea og jeg bestemme guttenavnet Viktor..
Litt viktig for oss at det ikke er oppkalling,blir mye tull av sånt, så vi tok navn som betyr noe for oss,og ingen andre vi kjenner heter det...
+ at navnet må være forståelig på islandsk også,siden hele svigers er islandske[:D]

Vi har bestemt oss for Frida hvis det blir jente. Det er vanskeligere å bestemme seg for guttenavn. Jeg liker Aleksander, mens han liker Tobias.

Har tenkt en del på navn, og det finnes mange fine[:)] Men problemet er at nesten alle er tatt fra før. [&:] Så nå har vi tenkt en del på Madelen, Emilie, Othelie og Sara hvis det blir en prinsesse. Til en liten prins har vi tenkt på Fredrik.. Noen som kommer på flere navn? Er så dårlige på dette...[8D] Klem!

Mange fin navn! Jeg syns guttenavn er lettere enn jentenavn da. Og så like vi å være litt hemmelighetsfulle, men jeg ser at et av våre aktuelle guttenavn allerede er nevnt av flere marsmammaer på denne tråden.. Koselig å se at andre liker samme navn [:)]. Jeg har selv et vanlig navn og har aldri syns det var et problem å dele med flere!

vi har besemt oss for at guttenavn skal vere tomas etter far til kjæresten min( gårdsnavn) jentenavn skal vere aurora trur eg  [:D] det er spennende dette med navn. har no god tid på meg.

Vi har tenkt på Benjamin og Nicholas visst det blir gutt.
Visst det blir jente har vi tenkt på Inez eller Mina

Men jeg syns det er vanskelig å bestemme noe før jeg har sett babyen =)

GUTT- oliver
JENTE-konstanse, skal våres hete... ville ha leopold og konstanse men det for kunstnerisk for min kjære men elsker oliver og

Har bestemt oss for å ikke nevne navn vi liker for noen andre før baby'n er født vi... Er så mange meninger at man kan bli helt tullerusk!  Har noen favoritter, men sier ikkeno'...  Det skal bli en overraskelse!

Vi har snakket om Kristoffer,Jonas eller johan viss det blir gutt.Og kanskje Karen viss det blir ei jente.Har ikke blitt helt enige enda,men har forsatt god tid på oss

Back
Topp