Navn...

*Bobbo*

Forumet er livet
Dere som er gravide og vi som skal bli.
Har dere tenkt på navn?
Lyst å dele. [:)]

Helle og Emma jentenavn. Guttenavn er verre.. Slektstradisjonen er navn med Finn i, men eg er ikkje veldig begeistra. Finn Håkon er ein mulig kombinasjon... Evt. Lars, Kristoffer og Julian. 

OK kan jeg lage en pool her inne, er det greit?
Vi står mellom 2 navn.

Venter på komentar før jeg gjør noe, slik at jeg ikke sårer noen.

Ja, vi hadde egentlig bestemt oss for navn før vi ble gravide, men nå er de navnene helt forkastet[&:] Har et navn nå, men vil ikke si det siden vi ikke har røpt kjønnet enda, og vi tydligvis er flinke å ombestemme oss...

Helt i orden for meg Twinanne, gøyalt med navneforslag!!

Jeg synes Jesper, Sivert, Alvin og Edvin er fine guttenavn... Men mannen er ikke like enig...

Av jentenavn, tja... Ida kanskje... Litt mer virent med jentenavn...

Men hadde jeg tittet i en navnebok hadde jeg helt sikkert funnet maaaaange fine navn. [:)]

ORIGINAL: twinanne

Vi står mellom 2 navn.

for min del e da berre gøy[:)]

Mange fine navn her. [:)]

Jentenavn er bestemt; Emma. Men guttenavn er værre.

ORIGINAL: snuppis30

Det er mange som liker Emma [:)]

Det er nesten litt dumt at det er blitt så populært. Eg har alltid likt det navnet kjempegodt, men det er jo ikkje så kjekt visst 5 andre i klassen heitte det..

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: snuppis30

Det er mange som liker Emma [:)]

Det er nesten litt dumt at det er blitt så populært. Eg har alltid likt det navnet kjempegodt, men det er jo ikkje så kjekt visst 5 andre i klassen heitte det..

Sier noe der, vestlandsjento. [;)]

jentenavn er vel forsåvidt bestemt, Kaja. vi bestemte navnet for lenge siden og fant plutselig ut at mannens oldemor het Kaja og vårt etternavn, så det passet jo veldig fint [:)] ellers er jeg litt lysten på å kalle opp min bestemor Solveig.
er ikke så viktig for oss å kalle opp, altså, men når det passer så bra [:D]
sebastian var lenge guttenavnet vårt, men nå er det ute.. david eller daniel er veldig aktuelle guttenavn.

Jentenavn jeg synes er fine:
Tuva Marielle
Sol
Andrea
Jennifer
Jenny
Mina
Tiril
Sofie
Melina

Guttenavn:
Adrian
Theodor
Elias
Tobias
Casper
Kevin
Alle navn kan passa med andre
preben
Ruben

Har mange andre på lager men går litt i glemmeboka [:D]

ja vi har prata litt om navn men har ikke bestemt oss helt enda. TROOOOOR jentenavnet er klart da :)

Hos oss er navnene klare,sjøl om vi ikke er gravid...hehe

Jenta: CHARLOTTE

Gutten: DANIEL

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: twinanne

Vi står mellom 2 navn.

for min del e da berre gøy[:)]

sign

Har mange navn i hodet jeg liker.
Litt spesielle for noen kanskje:

Iben
Maiken
Mariell
Othilie
Cornelia
Melina
Fillippa
Agnes
Naomi

Jesper
Ludvik
Tobias
Leander
Isak
Elias
Niklas

En av dem blir det nok garantert, men liker dobbeltnavn så blir nok det.

Jentenavn er i boks og har vært det lenge, men det er hemmelig..*knis* Guttenavn er kjeeeempe vanskelig. Oliver, Ludvik, Andreas, Jacob er fine navn, men vi har absolutt ikke funnet noen vi virkelig vil ha.. så sånn sett hadde det vært enkelt om det blir ei jente.. Hihi..

Vi har ihvertfall jentenavn klart - og mest sannsynlig guttenavn også, men kan være vi ombestemmer oss hvis vi noen gang får en gutt/barn i det hele tatt..[:)] Uansett - Oscar og Olea[:)]

Back
Topp