navn

Looney

Forumet er livet
VIP
Er det bare jeg som synes at om man har dobbelt navn på en av ungene så må de andre ha det og?? Synes det høres så teit ut med dobbel-navn på et barn og bare ett navn på den andre jeg...

Hva mener dere??

Både jeg, Tobias og broren min har dobbeltnavn.. men darlingen er ikke så happy for det - så vår neste unge får nok ikke det.. Men da er Tobiasen min bare mer spesiell [:D][:D]

det er derfor vi valgte dobbeltnavn på minstejenta våres også,men jeg syns ikke det er noe man MÅ [:D] vi er fire søsken,og det er kun jeg som har fått to navn [:-][:D] og i tilegg,et utenlandsk... [8D]

Vi har fire barn og kun ei har mellom navn[:)]

ORIGINAL: *brukernavn*

ORIGINAL: Dollface™

Både jeg, Tobias og broren min har dobbeltnavn.. men darlingen er ikke så happy for det - så vår neste unge får nok ikke det.. Men da er Tobiasen min bare mer spesiell [:D][:D]
Hva heter han mer en tobias?[:)]

Tobias Kristoffer [:)]

Ja jeg er oxo litt sånn alle eller ingen.
Her har sambo dobbelt navn,mens jeg og Noah har enkle..

Søsteren min har enkelt navn,brødrene mine har dobbelt navn, han ene har tilogmed 3 navn...

Jeg har dobbeltnavn på de to eldste og den yngste, men nest yngste har bare et navn. Han skulle egentlig hatt dobbeltnavn han og, men av en eller annen grunn fikk han et annet navn enn det vi egentlig hadde tenkt[&:]

jeg liker ikke dobbel navn, eller lange navn!

Back
Topp