Navn??

Jomfruen78

Betatt av forumet
Har dere bestem dere for navn enda??

Vi har noen alternativer, men klarer ikke helt å bestemme oss. Venter en gutt og alternativene er:
Ludvik
Jesper
Henrik
Edvard
Sondre

[&:][&:][&:][&:]

Han skulle egentlig hete Storm, men Hotel Cæsar har ødlagt navnet.
Så var planen Adrian, men nå har vi gått bort fra det og.
Nå har vi funnet et ganske spesielt navn, men det velger vi å holde hemmelig inntil videre[;)] hihi..

Sondre var et fint navn :)

Synes sebastian er et søtt navn og.. men stor fare for å bli kalt basse ;)

Edvard var jo fint da [:)]

ja, det var disse navnene..
Lå å funderte litt i dag morges, men har ikke snakka med mannen min om det enda..

men de jeg tenke på var:

Isak Sebastian
Victor Elias
Jacob (+et anna navn jeg ikke vet...)
Noah (-------"----)

Tomine Emilie

hehe.. bare et jentenavn.. kommer ikke på så mange.. har veldig lyst til å ha dobble navn..
Tomine er vi faktisk enig om skulle det bli jente...[:D]

Lurer bare på åssen jeg skal få satt i gang en navneprat med mannen, kunne godt tenkt meg å fått noen alternativer klare...

hvordan har dere gjort det??

Navn er ikke enkelt..

Jeg spurte sambo om han hadde noen navn han kunne tenke seg, og da kom det ganske mange. I tillegg satt vi oss ned og gikk gjennom en navnbok side for sode, satte opp de navnene vi syns var finest, lista har bare blitt kortere..[:)]

ORIGINAL: Jas

Edvard var jo fint da [:)]

Jeg syns også det, ville helst hatt det, men sambo blir ikke fortrolig med det[:(] 

her blir det emilie om det er ei lita jente... marcus eller matias om det er gutt..trur vi da... må lissom se gullet først...[:)]

Her har vi enten en Ihne Sophie
eller en liten             Vinjar

ORIGINAL: AB

ja, det var disse navnene..
Lå å funderte litt i dag morges, men har ikke snakka med mannen min om det enda..

men de jeg tenke på var:

Isak Sebastian
Victor Elias
Jacob (+et anna navn jeg ikke vet...)
Noah (-------"----)

Tomine Emilie

hehe.. bare et jentenavn.. kommer ikke på så mange.. har veldig lyst til å ha dobble navn..
Tomine er vi faktisk enig om skulle det bli jente...[:D]

Lurer bare på åssen jeg skal få satt i gang en navneprat med mannen, kunne godt tenkt meg å fått noen alternativer klare...

hvordan har dere gjort det??

Må bare spørre han rett ut, hva syns du om..? eller har du gjort deg opp noen tanker vedr. navn? Eller noen spesielle navn du liker?

Enkelt spørsmål[;)] Blir nok glad når du spør tenker jeg.

Vi har bestemt navnet for kjempelenge siden, nemlig Magnus. Det er masse grunner det at det bare må bli det. Så da kronprinsparet gikk hen og kalte sønnen sin for Sverre Magnus tenkte jeg æsj, nå blir jo alle hetende Magnus i 2006. Men vi bestemte oss for å bruke navnet likevel, for vi hadde jo tenkt på det for lenge siden.

Vi skal ha jente og har falt veldig for navnet Juliana. Fint når det er julibarn og ;) Ellers har vi tenkt litt hvis hun blir født noen dager senere og får stjernetegn løve kanskje det blir noe med Leo (som betyr løve) ..Leona eller Leonaora....

men håper mest vi velger Juliana

Back
Topp