navn

hsj

Glad i forumet
har dåkker bynnt å tænk på ka dåkk ska kall november mirakelan? uff.. syns det e så vanskelig. har løst på et litt gammeldags davn,syns det e så fint eg[:)] e det nån som har nå forslag?

Tja gammeldagse navn... Det festlige er at sånne navn som "alle" het da jeg var lita er "gammeldagse" nå. For eksempel:

Reidun
Berit
Marit
Grete
Anne/Anna
Karin

Knut
Bjørn
Ola
Tormod
Peder
Asbjørn
Asgeir
Geir

Nå vet ikke jeg hva du definerer som gammeldags? [:)]

Jentenavn vi liker er Miriam.
Ellers er vi ikke helt enig om guttenavn.

ja det e jo så mange fine navn også vanskelig å finn et som man føl at JA det ska vårres onge heita.. men vess det bi en gutt ska han heita sondre trur vi.. men vi trur det bi ei jenta, så vi gidd ikke å bry oss så mye me di guttenavnan. synes thea, mathea,andrine,shara,sanne,signe å tuva e litt fine navn.

Vi liker jentenavnene; Isabella, Linnea, Siril m.m...

Guttenavn har vi ikke klart å blitt enige om i det hele tatt hvorfor er det så vanskelig å finne guttenavn som begge liker  ?????? sukk jaja vi har jo god tid...  

Vi har tenkt til å kalle tvillingene våre Mathias og Kine,
hvis det blir en av hver selvfølgelig. Har på følelsen at det er det.

Her er vi ikke begynt å tenke så veldig på det... De andre tre har dobbelnavn så denne får nok mest sannsynlig det, og at det nok blir en aldri så liten oppkalling etter noen i familien, som med de andre.... Blir nok å vente en stund til, om ikke til etter vi har fått med å bestemme oss.. vi kommer sikkert til å ha noen forslag, men det endelig kommer ikke før etterpå.

vi har flere alternativ på både gutt og jente, men vi har ikke bestemt oss. og vil holde det litt hemmelig også[:)]
men jeg kan jo røpe at mannen min er halvt afrikansk, og derfor har vi lyst å gi barnet vårt et afrikansk mellomnavn[:)]

Back
Topp