Navn

Ida&Linn

Gift med forumet
Uff.. Sliter sånn med  å finne navn til jenten min.. Har dere noen forslag? Hva skal barna deres hete? [:D]

Tulla vår skal hete Emma. Jeg ville egentlig ha et mer uvanlig navn, men Emma var det eneste vi likte begge to [:)]

Jenta mi heter Constanse [:D] 

Syns Angelica og Nathalie er 2 kjempe fine navn, det var de 3 det sto mellom..  

Tea Louise heter hun minste og hun største Martine

Mi lille snuppe ska heite Andrea, pappaen som foreslo d da vi ikkje ble heilt eni me mine forslag..
Ei venninne av mæ har kalt dattra si før Mathea, syntes d e et kjempefint navn!

jentå mi hette ida johanne ;)

Fikk en prins jeg da... Men hvis det hadde blitt en prinsesse, ville jeg ha kalt henne Amanda[:)]

Ina eller Malin hadde det blitt på ei jente her[:)]

Nora - Kristine ble navnet her da...Men syns Viktoria,Jannicke,Tuva og Kaisa er fine navn[;)]

Prinsessa mi ska hete Bertine[:)]

Takker for svar og fine navneforslag.. Har lyst å kalle henne ina eller ine, men faren er uenig. hehe.. dette er sååå vanskelig. men hun må jo få ett navn snart så vi kan bestill dåp. hun er litt stor og familiedåpskjolen må ikke bli for liten. hehe.. da er det en bestemor som blir kjempelei seg.. [8|]

Vi kalte gullet Vilde, vi. Det tok lang tid å bestemme.... Jeg foreslo navn stadig, men mannen sa Nei - det heter kusina min, Nei, det het ei jeg gikk i klasse med som jeg ikke liker, Nei..... osv.....

Jeg forslo blant annet Pernille, Mathilde, Elinor, Elise, Martine og Julie.

Lykke til med navnevalget! [;)]

Andrea, Anine, Kristine, Thea, Mona... Er så mange fine navn, ja jentenavn... Finner ikke navn til lillemann her.... Huff, så vanskelig... Sliter virkelig

Back
Topp