Navn

Hvilket navn liker du best?

• Otelia

Votes: 18 48,6%
  • Thale

Votes: 19 51,4%

• Antall som har svart
    37
Det ser ganske jevnt ut! Vi må få vite hvem som står bak hvilket forslag :smiley-bounce012

Det ser ganske jevnt ut! Vi må få vite hvem som står bak hvilket forslag :smiley-bounce012
Ja her inne er avstemningen ganske jevn. Men på face gruppa er det 69 på Thale og 26 på Otelia :wacky:
Det er gubben som har Thale:happy:
Jeg elsker å eksperimentere med navn, og forelsket meg helt med Otelia :Heartpink
Men vi har landet på at hun skal hete Thale Karine :Heartpink:Heartpink
Karine er etter min Bestemor og Mamma. Veldig stas å endelig kunne få oppkalt jentesiden etter 3 gutter :Heartred

Ja her inne er avstemningen ganske jevn. Men på face gruppa er det 69 på Thale og 26 på Otelia :wacky:
Jeg elsker å eksperimentere med navn, og forelsket meg helt med Otelia :Heartpink
Karine er etter min Bestemor og Mamma. Veldig stas å endelig kunne få oppkalt jentesiden etter 3 gutter :Heartred
Jenta deres har fått et nydelig navn <3

Jeg stemte på Thale, men liker Otelia også! Thale Karine er kjempefint! :Heartred

Vi oppkalte førstemann, og vurderer å gjøre det nå også, bare fra mannens side denne gang:)

Back
Topp