Navn?

Lotti

Flørter med forumet
Pumpkin Bumps 2025
Flere som har begynt å tenke på navn?
Jentenavn har vært klart siden 2012, men føler vi har brukt opp de fineste guttenavnene nå :nailbiting:

Har Erik, Jonas og Iver fra før. Jentenavnet blir Vilde :Heartred
Kjempefine navn :) så koselig med barn nummer fire. For oss er det barn nummer tre. Vi har to sønner fra før av. Blir ikke lei meg for en gutt nå, men skal innrømme at det hadde vært hyggelig med en jente fordi sønnene mine er mye eldre.

Er veldig sikker på guttenavnet! Litt mer usikker på jentenavnet.

Aner ikke, eneste vi vet er at om det er jente så blir mellomnavnet Helen eller Helene :love017

Har en jente med dobbeltnavn fra før, og to gutter med enkelt navn. Føler vi har brukt opp så mange navn :laughing002

Gabriel til gutt. Nikoline til jente. :Heartred
Vi har William, Hermine og Josefine fra før :love7

Last edited:
Har 3x M navn :hilarious:
Michael, Mathias og Mineah.
Usikker på om vi skal fortsette trenden med navn på M (da sliter vi litt) eller om vi skal ta neste bokstav som er N eller noe annet :hilarious:

Jeg sa det til bestemoren min i dag, hun ble veldig glad :love017 Her er noen navn både jeg og hun liker :hilarious:

Vivild (dette var bare jeg som likte best)

Amineh

Emine

Millie

Vilje

Nelly

Jeg sa det til bestemoren min i dag, hun ble veldig glad :love017 Her er noen navn både jeg og hun liker :hilarious:

Vivild (dette var bare jeg som likte best)

Amineh

Emine

Millie

Vilje

Nelly
Likte veldig godt Emine. Men hadde vært kult med navn på M da. Ei barndomsvennine av meg kom fra en famile hvor alle inklusive foreldrene hadde navn på A, og jeg syns det var så kult at jeg var småsnurt på mamma som ga meg ett navn som hadde annen bokstav enn hennes :hilarious:

Likte veldig godt Emine. Men hadde vært kult med navn på M da. Ei barndomsvennine av meg kom fra en famile hvor alle inklusive foreldrene hadde navn på A, og jeg syns det var så kult at jeg var småsnurt på mamma som ga meg ett navn som hadde annen bokstav enn hennes :hilarious:
Blir det jente og vi må ha et navn på M, så må det bli Millie, Maja eller noe som klinger fint til Mineah vertfall :smiley-ashamed004

Back
Topp