Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ennå. Hvilke guttenavn har du da, og hva er jentenavnet deres?Flere som har begynt å tenke på navn?
Jentenavn har vært klart siden 2012, men føler vi har brukt opp de fineste guttenavnene nå![]()
Kjempefine navnHar Erik, Jonas og Iver fra før. Jentenavnet blir Vilde![]()
Det er nøyaktig der vi er ogsåFlere som har begynt å tenke på navn?
Jentenavn har vært klart siden 2012, men føler vi har brukt opp de fineste guttenavnene nå![]()
Likte veldig godt Emine. Men hadde vært kult med navn på M da. Ei barndomsvennine av meg kom fra en famile hvor alle inklusive foreldrene hadde navn på A, og jeg syns det var så kult at jeg var småsnurt på mamma som ga meg ett navn som hadde annen bokstav enn hennesJeg sa det til bestemoren min i dag, hun ble veldig gladHer er noen navn både jeg og hun liker
Vivild (dette var bare jeg som likte best)
Amineh
Emine
Millie
Vilje
Nelly

Blir det jente og vi må ha et navn på M, så må det bli Millie, Maja eller noe som klinger fint til Mineah vertfallLikte veldig godt Emine. Men hadde vært kult med navn på M da. Ei barndomsvennine av meg kom fra en famile hvor alle inklusive foreldrene hadde navn på A, og jeg syns det var så kult at jeg var småsnurt på mamma som ga meg ett navn som hadde annen bokstav enn hennes![]()

Vi har en GabrielGabriel til gutt. Nikoline til jente.
Vi har William, Hermine og Josefine fra før![]()