Navn

Bondefrua_86

Blir kjent med forumet
Vi venter ei jente i desember, står helt stille med tanke på navn Hadde navn på tvilling guttene tidlig, nå heter hun bare babyn eller lillesøster
 
Vanskelig med navn❤️ Vi står igjen med to på listen, må bare bestemme oss for ett av de:bag:

Hvilke type navn liker/foretrekker du?
 
Vanskelig! Vi har to navn på lista. Storesøstrene har kombinert navnene og kaller henne for det. Eldste på snart 5 begynner å gråte hvis vi sier babyen skal hete noe annet. Jeg har et mellomnavn jeg gjerne vil bruke, men det føles liksom ikke riktig lenger. Hun har tross alt hett det jentene kaller henne i seks måneder eller så :p
 
Vanskelig! Vi har to navn på lista. Storesøstrene har kombinert navnene og kaller henne for det. Eldste på snart 5 begynner å gråte hvis vi sier babyen skal hete noe annet. Jeg har et mellomnavn jeg gjerne vil bruke, men det føles liksom ikke riktig lenger. Hun har tross alt hett det jentene kaller henne i seks måneder eller så :p
Tror mammahjertet mitt ikke hadde klart å latt være å kalle henne det jentene ønsker :bag: :hilarious:
 
Tror mammahjertet mitt ikke hadde klart å latt være å kalle henne det jentene ønsker :bag: :hilarious:
Hehe, nei, det er akkurat det... For dem har hun jo fått et navn, og det er viktig for dem ❤️ Også er det jo fint ❤️
 
Back
Topp