Navn

Har funnet mellomnavn og etternavn. Dveler mellom et par fornavn, men hvis det hadde blitt gutt hadde vi hatt navnet klart :happy:
 
Har bestemt oss for navn på forhånd denne gangen ja :) men har et par navn i bakhånd i tilfelle man sitter og føler at navnet ikke passer i det hele tatt :)
 
Vi blir visst aldri enige. Står mellom et par jentenavn, men kommer stadig nye navn etterhvert som noen fjernes.
 
Vi har bestemt oss for navn! Men vi holder det hemmelig til han kommer:Heartblue
 
Vi har hatt dette navnet kjempe lenge. Er et navn vi forelsket oss i for flere år siden. Vi er personlig ikke noe fan av å bruke de tradisjonelle vanlige navnene, og er veldig glad i navn som er lite brukt i norge, og funker internasjonalt :)
 
Vi har bestemt oss, og vi har egentlig fortalt det til de nærmeste også allerede, ser ingen problemer med å være åpne om det. Vi var nok uenige/usikre hvis det ble en jente, men var helt samkjørte på guttenavn, så når det ble en gutt var det ikke noe å diskutere engang:hilarious:
 
Vi har bestemt oss:) jeg er en av dem som ikke forstår helt hvorfor navnet skal være hemmelig til fødsel, så vi deler det med de som spør. Med mindre man har valgt et spesielt navn man ikke vil skal "stjeles" selvfølgelig. Vil dog ikke dele her inne, jeg tviler på jeg blir gjenkjent, men jeg orker ikke tanken på å evt skulle bli det:p
 
Vi har et par favoritter for listen vår, men klarer ikke helt å lande på et
 
Vi har bestemt oss:) jeg er en av dem som ikke forstår helt hvorfor navnet skal være hemmelig til fødsel, så vi deler det med de som spør. Med mindre man har valgt et spesielt navn man ikke vil skal "stjeles" selvfølgelig. Vil dog ikke dele her inne, jeg tviler på jeg blir gjenkjent, men jeg orker ikke tanken på å evt skulle bli det:p

Tenker det samme, men vi klarer ikke å bestemme oss, da ‍♀️
 
Jeg kom over et "nytt" navn i går, og fikk med en gang følelsen av at dette, det er det rette navnet. Må bare overbevise samboer, men jeg tror han er på gli.

Iben ♡
 
Vi har bestemt oss:Heartblue Gjorde det i uke 15 og har alt mye med navnet på:love7
 
Hentet storebror på 4 i barnehagen her om dagen, og fen ene ansatta lurte på hvordan det går med Lily i magen.
Vi har ikke bestemt oss for navn, men det har tydeligvis storebror :hilarious:

Han har også begynt å snakke til babyen "hei Lily, eg elske deg".
Begynner å mistenke jeg ikke har noe jeg skulle sagt i dette navnevalget.. :hilarious:
 
Hentet storebror på 4 i barnehagen her om dagen, og fen ene ansatta lurte på hvordan det går med Lily i magen.
Vi har ikke bestemt oss for navn, men det har tydeligvis storebror :hilarious:

Han har også begynt å snakke til babyen "hei Lily, eg elske deg".
Begynner å mistenke jeg ikke har noe jeg skulle sagt i dette navnevalget.. :hilarious:

Dåner!! Så koselig at han er så intressert :love7
Og jeg må jo si at jeg syntes at Lily var et nydelig navn:Heartpink
 
Back
Topp