Navn

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Er det noen som har navn klart allerede?:happy: Tror vi ønsker et navn som inneholder "th", da vi har dette i de to andre. Er det noen som har forslag? Både gutte- og jentenavn!

Thilde
Theo
Jonathan
Nathan
Nathaniel
Mynthe
Thale
Theodor
Theodora
Thea
Mathea
Matheo
Mathilde

Lilly eller Nikolai❤️

Har både jentenavn og guttenavn klart her :happy: Det blir navn som har vært i slekten tidligere ❤️

Med førstemann var navnet klart i åresvis før jeg ble gravid. Denne gang er vi fullstendig blanke :wideyed: Vi skal ha dobbeltnavn, og vil gjerne at mellomnavnet skal være et navn fra slekta slik som med førstemann. Men vanskelig å finne noe vi liker, Rigmor og Bjarte er liksom ikke helt det vi er ute etter :angelic:

Disse har vi på lista nå, uten at vi egentlig ser for oss å bruke noen av de :P

Leonora
Ella
Tiril
Tuva

Samuel
Simon
Edvin

Om det blir gutt er navnet klart Gabriel :love7 jente navn er usikkert

Med førstemann var navnet klart i åresvis før jeg ble gravid. Denne gang er vi fullstendig blanke :wideyed: Vi skal ha dobbeltnavn, og vil gjerne at mellomnavnet skal være et navn fra slekta slik som med førstemann. Men vanskelig å finne noe vi liker, Rigmor og Bjarte er liksom ikke helt det vi er ute etter :angelic:

Disse har vi på lista nå, uten at vi egentlig ser for oss å bruke noen av de :p

Leonora
Ella
Tiril
Tuva

Samuel
Simon
Edvin
Den lista er veldig lik den jeg hadde første gang jeg var gravid:Heartred

Jeg er veldig spent på å høre forslagene til ungene når de får vite at de skal bli storesøsken - regner med litt av hvert der for å si det sånn:D

Jeg er veldig spent på å høre forslagene til ungene når de får vite at de skal bli storesøsken - regner med litt av hvert der for å si det sånn:D

Det kan bli veldig morsomt :hilarious: Tantebarnet mitt ville at jeg skulle kalle førstemann for Spiderman :p

Jeg har begynt å få skikkelig sansen for litt "gamle" tradisjonelle navn jeg også :D Sigurd er skikkelig fint!!
Ja, elsker Sigurd navnet! BesteKompisen til samboer (vokst opp sammen siden de var født i nabohus) og bestevenninen min døde i ei tragisk trafikkulykke for 6 år siden, så Barn nr 1 skulle egentlig hete Sigurd men følte det ble for tidlig.. men nå føles det veldig rett dersom det blir en liten gutt <3

Back
Topp