Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den lista er veldig lik den jeg hadde første gang jeg var gravidMed førstemann var navnet klart i åresvis før jeg ble gravid. Denne gang er vi fullstendig blanke Vi skal ha dobbeltnavn, og vil gjerne at mellomnavnet skal være et navn fra slekta slik som med førstemann. Men vanskelig å finne noe vi liker, Rigmor og Bjarte er liksom ikke helt det vi er ute etter
Disse har vi på lista nå, uten at vi egentlig ser for oss å bruke noen av de
Leonora
Ella
Tiril
Tuva
Samuel
Simon
Edvin
Her blir det Sigurd eller Jørgine
Jeg er veldig spent på å høre forslagene til ungene når de får vite at de skal bli storesøsken - regner med litt av hvert der for å si det sånn
Det kan bli veldig morsomt Tantebarnet mitt ville at jeg skulle kalle førstemann for Spiderman
Hahaha! Fortsatt ikke for sent, håper du får en gutt
Ja, elsker Sigurd navnet! BesteKompisen til samboer (vokst opp sammen siden de var født i nabohus) og bestevenninen min døde i ei tragisk trafikkulykke for 6 år siden, så Barn nr 1 skulle egentlig hete Sigurd men følte det ble for tidlig.. men nå føles det veldig rett dersom det blir en liten gutt <3Jeg har begynt å få skikkelig sansen for litt "gamle" tradisjonelle navn jeg også Sigurd er skikkelig fint!!