Navn?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Andre som allerede har funnet ut navn? :hilarious:

Vi har klart både gutt og jentenavn vi :rolleyes:
 
Har navnelisten klar fra sist, med både jente og guttenavn, blir gøy å se om vi har endret mening:angelic:
 
Jentenavnet er bestemt, men ikke guttenavn, tror det blir gutt:Heartblue
 
Jentenavn er klart, men ikke guttenavn. Tror vi får en gutt til, så det blir vanskelig å komme frem til et navn vi begge liker. Vi fant ikke ut av navnet før guttungen var født :p
 
Aner ikke :banghead: vil gjerne ha et gammeldags typisk norsk navn, siden vi andre har det :joyful:
 
Har gutte navn , men trur det blir jente :joyful: mulig det blir navnet til svigers , da hun døde når mannen var ganske ung , eller etter mine to bestemødre :rolleyes:
 
Har to gutter fra før så blir det en gutt til blir det vanskelig med navn. Har noen alternativer hvis det blir en jente denne gang :)
 
Jeg har masse idéer, men så var det å bli enige da. Sist utsatte vi det til vi viste kjønn. Så ble hvertfall 50% av mulighetene borte
 
Har samme liste som sist gang, legger på etterhvert som jeg kommer over fine navn :love7

Trodde jeg kom til å bli guttemamma sist, helt til jeg bikket 12 uker, da var jeg ikke i tvil om det ble jente, og den følelsen stemte godt :Heartpink
 
Har navn klart fra tidligere om det blir jente. Tror vi skal klare å bli raskt enige om guttenavn også, jeg har allerede noen tanker :happy:
 
Her er me heilt einige om gutenavn og rimeleg einige om jentenavn, så om alt går bra og det blir maibaby på oss, så bør navnevalget bli ein enkel prosess! :joyful:
 
Back
Topp