Navn

Om det er gutt og jente blir det Storm og Saga. Har de to samme kjønn får vi et problem, for vi blir absolutt ikke enig om et til navn til hvert kjønn. :excited001

Guttenavnet er klart, da blir det Nicolai ❤️
Vi har en liste med guttenavn som vi lagde da vi ventet han første og har mange fine guttenavn som begge liker på den, men vi hadde samme favorittnavn med han første, men andremann fikk jeg førstevalget mitt, så denne gangen fikk mannen velge fritt fra listen om det blir gutt :-)

På listen har vi :
Christoffer, Mathias, Cedrik, David, Oliver, Robin og Nicolai da :-)

Om det er jente blir det nok vanskelig, finner liksom ikke det perfekte navnet føler jeg, men vi har en liten liste der også med navn vi liker da :-)

Vi har en liste med guttenavn som vi lagde da vi ventet han første og har mange fine guttenavn som begge liker på den, men vi hadde samme favorittnavn med han første, men andremann fikk jeg førstevalget mitt, så denne gangen fikk mannen velge fritt fra listen om det blir gutt :)

På listen har vi :
Christoffer, Mathias, Cedrik, David, Oliver, Robin og Nicolai da :)

Om det er jente blir det nok vanskelig, finner liksom ikke det perfekte navnet føler jeg, men vi har en liten liste der også med navn vi liker da :)
Nå vet ikke jeg hvorfor du kaller deg Sanndy her, men min søster heter Sandy. I tilfelle du likte navnet. :)

Nå vet ikke jeg hvorfor du kaller deg Sanndy her, men min søster heter Sandy. I tilfelle du likte navnet. :)

Takk, men pappa og hans side av familien har alltid kalt meg for Sandy så blir nok litt forvirrende :-P (var opptatt her inne, derfor jeg bruker to "n-er" :-))
Men liker godt Mandy ❤️ eller Amanda og så bruke Mandy :-P (vi er veldig glad i kallenavn i min familie)

Om det er gutt og jente blir det Storm og Saga. Har de to samme kjønn får vi et problem, for vi blir absolutt ikke enig om et til navn til hvert kjønn. :excited001

Så fine navn! Jeg tror jeg må skrive disse opp på min liste :D

Vi har en liste med guttenavn som vi lagde da vi ventet han første og har mange fine guttenavn som begge liker på den, men vi hadde samme favorittnavn med han første, men andremann fikk jeg førstevalget mitt, så denne gangen fikk mannen velge fritt fra listen om det blir gutt :)

På listen har vi :
Christoffer, Mathias, Cedrik, David, Oliver, Robin og Nicolai da :)

Om det er jente blir det nok vanskelig, finner liksom ikke det perfekte navnet føler jeg, men vi har en liten liste der også med navn vi liker da :)
Hihi, morsomt. Mine brødre heter Kristoffer og David. Og "stebror" heter Cedrik :)

Har mange jentenavn vi liker godt. Anna, Lilly, Hanna, Ada, Lotte:Heartpink
Trenger hjelp med guttenavn, der har vi ingen :Heartblue

Vi tenker på Brage dersom det blir en gutt til, mens jentenavn er litt mer usikkert, hm...

Jeg har så mange fine guttenavn, men har veldig følelse på at det blir jente, så sliter litt :shy: Noen som eventuelt har noen navn på K? Liker norske, gamle navn som ikke er for vanlig.

Jeg har så mange fine guttenavn, men har veldig følelse på at det blir jente, så sliter litt :shy: Noen som eventuelt har noen navn på K? Liker norske, gamle navn som ikke er for vanlig.

Klara, Karine, Karin, Karen, Kine, Kaja, Kaisa, Karoline, Kjersti, Kristin, Karianne, Kirsten

Jeg har ikke begynt å tenke på navn engang :O tror denne blir navnløs noen uker! :hilarious:

Back
Topp