Pineapple_
Flørter med forumet
Har noen begynt å tenke på jente/gutte navn?
skriv de gjerne ned her! 
skriv de gjerne ned her! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skriv de gjerne ned her! 

Nå vet ikke jeg hvorfor du kaller deg Sanndy her, men min søster heter Sandy. I tilfelle du likte navnet.Guttenavnet er klart, da blir det Nicolai
Vi har en liste med guttenavn som vi lagde da vi ventet han første og har mange fine guttenavn som begge liker på den, men vi hadde samme favorittnavn med han første, men andremann fikk jeg førstevalget mitt, så denne gangen fikk mannen velge fritt fra listen om det blir gutt
På listen har vi :
Christoffer, Mathias, Cedrik, David, Oliver, Robin og Nicolai da
Om det er jente blir det nok vanskelig, finner liksom ikke det perfekte navnet føler jeg, men vi har en liten liste der også med navn vi liker da![]()
Nå vet ikke jeg hvorfor du kaller deg Sanndy her, men min søster heter Sandy. I tilfelle du likte navnet.![]()
Om det er gutt og jente blir det Storm og Saga. Har de to samme kjønn får vi et problem, for vi blir absolutt ikke enig om et til navn til hvert kjønn.![]()
Hihi, morsomt. Mine brødre heter Kristoffer og David. Og "stebror" heter CedrikGuttenavnet er klart, da blir det Nicolai
Vi har en liste med guttenavn som vi lagde da vi ventet han første og har mange fine guttenavn som begge liker på den, men vi hadde samme favorittnavn med han første, men andremann fikk jeg førstevalget mitt, så denne gangen fikk mannen velge fritt fra listen om det blir gutt
På listen har vi :
Christoffer, Mathias, Cedrik, David, Oliver, Robin og Nicolai da
Om det er jente blir det nok vanskelig, finner liksom ikke det perfekte navnet føler jeg, men vi har en liten liste der også med navn vi liker da![]()
Hihi, morsomt. Mine brødre heter Kristoffer og David. Og "stebror" heter Cedrik![]()
Noen som eventuelt har noen navn på K? Liker norske, gamle navn som ikke er for vanlig.Jeg har så mange fine guttenavn, men har veldig følelse på at det blir jente, så sliter littNoen som eventuelt har noen navn på K? Liker norske, gamle navn som ikke er for vanlig.