M Mammaapril Første møte med forumet 6 Mar 2020 #1 Hei! Vi er så usikre på navn! Synes det er så mange fine navn der ute. Har dere som får/har jenter funnet navn og ønsker å dele? På forhånd takk
Hei! Vi er så usikre på navn! Synes det er så mange fine navn der ute. Har dere som får/har jenter funnet navn og ønsker å dele? På forhånd takk
Håndballmamma * Lykke * Novemberskattene 2014 <3 Påskekyllingene 2020 7 Mar 2020 #2 Jeg har to jenter fra og venter enda ei jente 5 åringen heter Hannah Gunelia 3 åringen heter Selma Jonie Og nr 3 skal hete Frøya Marion Alle navnene er oppkalt helt eller delvis fra oldeforeldre Vi har brukt tid på å bla i slektsbøker og snakket med våre besteforeldre om hva deres besteforeldre osv het. Lykke til i jakten
Jeg har to jenter fra og venter enda ei jente 5 åringen heter Hannah Gunelia 3 åringen heter Selma Jonie Og nr 3 skal hete Frøya Marion Alle navnene er oppkalt helt eller delvis fra oldeforeldre Vi har brukt tid på å bla i slektsbøker og snakket med våre besteforeldre om hva deres besteforeldre osv het. Lykke til i jakten
J Jannee Blir kjent med forumet 9 Mar 2020 #3 Har ikke bestemt navn enda men noen favoritter hos meg er: Sonja Astrid Vilma
Håndballmamma * Lykke * Novemberskattene 2014 <3 Påskekyllingene 2020 9 Mar 2020 #4 Sonja og Astrid er så fiiine navn. Alltid spennende å se hva man ender opp med