Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde guttenavn klart, men sliter med jentenavn.
Olava/Olea, Johanne/Johanna, Magnhild er de som står på lista, men ingen føles riktig. Så tror ikke det blir noe navn før babyen er noen uker
ser ut som det blir ei lita frøken nå også, men har foreløpig absolutt ingen navn vi er enige om. Spent på om vi klarer å bli enige før h*n melder sin ankomst..heheAlltid spennende dette med navn. Har hatt navn klart på dette stadiet med begge de forrige, men nå vil det seg ikke. Mannen har som alltid ingen forslag, og jeg føler alt er feil.Akkurat nå er vi helt grønne på både jente- og guttenavn, men sist slet vi veldig med guttenavn. Det ble jenteser ut som det blir ei lita frøken nå også, men har foreløpig absolutt ingen navn vi er enige om. Spent på om vi klarer å bli enige før h*n melder sin ankomst..hehe
(svenske navn)
Heldigvis under 2 uker igjen, i mellomtiden så skriver jeg en liten liste for begge kjønn 

Vi sliter litt med å bli enige om navnet til jenta vår.
Jeg har blitt veldig forelsket navnene i Oline og Otilie, men mannen er skeptisk til begge.. Han har foreslått Amalie og Emma. Det er fine navn det og, men jeg føler «alle» heter det for tiden. Vi har blitt enige om å tenke på hverandres navn et par uker og så tar vi opp diskusjonen igjen![]()

Vurderer Mali eller Saga, men litt usikker. Jeg og samboeren blir ikke helt enig om andre navn enn disse to.