Navn

Har begynt såvidt å tenke på det:happy: men vi vet ikke kjønn enda, så synes det er vanskelig. Håper vi får vite kjønn på OUL, så blir det kanskje litt lettere:happy:

Vi har ikke tenkt så mye på navn, vi venter til vi får vite kjønn. Jeg har noen favoritter, blir spennende å se om mannen er enig. :love017

Tjaaa... Med første hadde vi to aktuelle navn, så andremann fikk navnet første ikke fikk... Men andre fikk nesten et annet navn, så da blir det nok det på tredje :love7 Vi har ikke vært direkte uenige, men pga dialektforskjell ønsker ikke mannen navn med R i :knegg:

Med første så var jeg bestemt på jentenavn, og brukte flere måneder på å venne samboeren på navnet. Det ble jente, og når hun kom ut, så ble jeg veldig usikker med det samme, men da var mannen helt sikker på at «det stemte». Med andre så brukte jeg lang tid på å finne et nytt jentenavn jeg virkelig likte, og som klang godt med storesøster. Det navnet var mannen helt med på fra første gang jeg nevnte det, mne han hadde noen meget voldsomme forslag får jeg kom med mitt.

Vi var enige om guttenavn sist, så får vi se om det blir gutt eller jente etterhvert. :p

Vi får jente og det var KJEMPEVANSKELIG å finne navn sist.... så hvordan vi nå skal finne ENDA ett jentenavn forstår jeg ikke helt :P

Vi har hatt guttenavn klart kjempelenge, så når vi fikk vite at vi ventet gutt så var jo den saken grei:)

Vi var enige om guttenavn fra dag en da vi fant ut at jeg var gravid. Det mistenkes at det er jente vi får(etter kjapp titt på ultralyd, får kanskje bekreftet kjønnet på OUL), så nå har vi begynt å snakke sammen om jentenavn da. Vi er ikke enige om noe som helst :P Samboeren har falt helt for ett navn, som også er navnet til min eks sin nye kjæreste, så det føles litt rart for meg :P

Vi vet ikke hva det blir, men håper på å få vite på OUL om et par uker.
Det er vanskelig med guttenavn, der har vi virkelig ei utfordring. Jentenavn derimot, det har vi klart og ble fort enige.
Vi får se hva det blir:happy:

Jentenavn har vi klart og er helt enige om. Om det blir gutt blir det vel navnet som kom på andreplass da førstemann skulle få navn :)

Vi vet heller ikke kjønn enda, så prøver å finne både jente og guttenavn ☺️

Første barn hadde navn fra jeg var 6 mnd gravid. Og det var så herlig å slippe å tenke på det etter fødsel.

barn nummer 2 var vi så uenige om, så han fikk ikke navn før han var 6 uker. Det syns jeg var litt slitsomt

Så vil helst ha navnet klart før fødsel denne gangen ☺️ Men finner ingen jeg syns er veldig fine, eller som passer med de jeg allerede har

Spennende å se om det dukker opp noen forslag her etterhvert som ukene går ☺️ De fleste skal vel på ul innen utgangen av året ☺️

Jeg har et jentenavn som har vært aktuelt "dersom jente" helt fra jeg fikk første gutten. Nå har jeg 3 gutter og venter første jente. Jeg sa til mannen min at i mitt hode er dette [jentenavnet]. "Det fungerer for meg." svarte han. Regner med at jeg kommer til å ta noen grundige gjennomganger av navnelister likevel. Kan ikke gjøre det så enkelt:)

Er ganske enige om jentenavn, men har ikke peiling hvis det blir gutt!...

Med førstemann så hadde vi navn klart tidlig (etter oul)! ☺️
Denne gangen har vi diskutert så busta fyker over navn. Vi har vært helt enige om jentenavn, mens guttenavn fikk oss til å bli helt tulleruske, og vi hadde så ulike forslag. Mannen ville ha navn fra Steinalderen og The Flintstones, mens jeg vil ha mer enkle navn. På ultralyd onsdag fikk vi beskjed om at det er jente i magen, så da er vi iallefall veldig enig om ett par navn ☺️

Back
Topp