Navn

Pileah

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Maisløyfene 2024
Er det noen som har bestemt seg for navn ennå og har lyst til å dele navn dere vurderer?:)
Jeg trenger vertfall inspirasjon:rolleyes:

Naomi! Derav nicket. Men vi vet jo ikke kjønn enda da...

Vi har fått vite jente med 95% sannsynlighet.

Hos oss vurderer vi Selma, Alma, Felicia, Nathalie, Celine, Olivia og sikkert flere jeg ikke kommer på i farten:)

Jeg deler gjerne jeg, har ikke noe i mot å dele! :D

Om det blir gutt, er vi ganske bestemte på Neo.
Blir det jente, er jeg mer usikker. Har mange navn på lista! Liker Noelle, Elvira, Tomine og Noemi. Jeg liker Vega også, men så minte typen meg på at han heter Vegard, så da ble jo det litt dumt, hahahaha. Tenkte jeg ikke på først, jeg ... :b

Jeg synes guttenavn er så vanskelig, og har følelse på at det er gutt i magen.
Mange av navnene jeg liker er også brukt av nær familie og vennekrets, så føler ikke vi kan bruke de heller.

Tenkt litt på Emil, Vetle, Iver, Even, Elias, Erland, Jørgen, Johannes...men vi får se:happy: plutselig er deg ei jente inni magen :hilarious:

Blir det gutt så blir det nok Brage og jente så blir det Synnøve ❤
Men kan hende det ikke ser ut som noen av de når den kommer ut og jeg må finne på noe helt annet :hilarious:

Hvis det blir jente vurderer vi Emma eller Martine :happy:

Vi vurdrer:
Oliver
Mikael
Darian
David
Isac
Hadde Mathias og Christoffer veldig klart men blir mer og mer lei av de :-P

Er veldig sikker på at det blir gutt, men nå er faktisk jentenavn mer klart enn guttenavn plutselig.
Der vurderer vi Ella og Ellie
Men tenker også veldig på Robyn, men i Norge er jo Robin mest kjent som guttenavn selv om det er et navn som kan brukes på begge kjønn, men ser at Robyn skrevet på denne måten kun blir brukt som jentenavn :-)
Synes det er et veldig søtt og internasjonalt navn, så følger samme stil som storebrors navn og egentlig til både meg og mannen min også :-)

Vil gjerne kalle opp :) Men samboer er ikke helt med på det hele tiden :D

Tenker litt på Ida eller Birgit om det blir jente, og Georg eller Fredrik om det blir gutt.
Samboer kaller konsekvent spiren for Inger-Anne, pga jeg har sagt det er uaktuelt :D

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke på navn. Med førstemann hadde vi bestemt oss på forhånd, men syns ikke at han passet navnet. Andremann var nesten 3 uker før han fikk navn:p

Jeg liker Tobias og Bendik.
Men jeg og kjære er overhode ikke enige på hva som kan regnes som et fin navn.. Så jeg fleiper med at vi aldri kommer til å bli enige og baby blir værende navnløs:hilarious:

Mannen er plutselig så gira på Didrik!
Jeg har absolutt ikke falt for det.. Altså, det er på ingen måte et stygt navn - men det er ikke det riktige for meg :)

Sier hver gang at, jada - jeg skal vurdere det og forsøke å la det vokse på meg.. :)

Her er forresten listene våre - dette notatet har jeg hatt på mobilen siden 2014 (redigert etterhvert, da) :)

Vedlegg

• C32AF54B-C23C-419C-9EC6-1149AB9BDF39.jpeg
    C32AF54B-C23C-419C-9EC6-1149AB9BDF39.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 31
Back
Topp