Navn

Glede :)

Betatt av forumet
Flere som føler at det er sykt mye mere vannskelig å finne navn til nr 2 enn første ungen.
Ææææ finner nesten ingen til å ha på lista en gang jo, det var jo så lett med første mann.

Ja, det er kjempevanskelig !
Var lett med nr 1, men nå sliter vi med å komme frem til noe. Håper det blir litt lettere etter at vi finner ut kjønn :)
Navneforslagene til meg og mannen er og helt forskjellige og ingen av oss liker det den andre foreslår:p

Gutt er lett.
Har en jente fra før, og klinte da til med å gi henne begge top to favorittene på listen. Å finne navn som passer sammen med navnene til storesøster blir ikke så enkelt :smiley-ashamed005
Vi er egentlig ganske samstemte, så tror når vi først finner alternativer så klarer vi å bli enige :love022

Sliter denne gangen ja. Med førstemann hadde vi navnet klart lenge før vi visste kjønn, og heldigvis ble det da en gutt. Har en del jentenavn jeg liker, men hvis det blir gutt denne gangen også har jeg ingen navn som utpeker seg.

Ja førstemann var lett, det var et navn vi egentlig bestemte oss for allerede når vi ble kjærester 6 år tidligere! En gutt nr 2 nå, syyykt vanskelig!! Etternavnet våres begynner på K, så de navnene vi beggge syns er fine, feks Henrik og Ludvig syns vi blir vanskelig å si da... men man må vel kansje bare akseptere det.

Ja førstemann var lett, det var et navn vi egentlig bestemte oss for allerede når vi ble kjærester 6 år tidligere! En gutt nr 2 nå, syyykt vanskelig!! Etternavnet våres begynner på K, så de navnene vi beggge syns er fine, feks Henrik og Ludvig syns vi blir vanskelig å si da... men man må vel kansje bare akseptere det.
Vi ga datteren vår et dobbeltnavn som vi egentlig syntes var litt langt og komplisert å si, men nå er det helt naturlig. Bruker bare det første navnet til vanlig, men veldig glad vi valgte å gi henne begge navnene.

Hvis vi får en jente så er det ingen tvil. For siden lenge før vi fikk barn har vi vært enige om ett jente navn og et guttenavn, nå er guttenavnet brukt. Vi har ingen formening om guttenavn hvis det blir det, så det er en nøtt

Var ikke så lett med nr 1 faktisk, fant ingen navn vi ble enige om. Helt til vi så en TV serie på tvn, og der kom Melinda opp, så det heter hun :p med nr 2 så var det kjempe lett, navnet kom til oss :p Ikke viste jeg at minste og eldste fikk samme mellomnavn før 2 år senere :p
Denne gangen så har jeg ikke peiling hittil, ingen navn som har dukket opp enda. Må vente til OUL og se hva vi får før jeg begynner å tenke på navn :)

Nr tre her og har verken gutte eller jentenavn :) Har både gutt og jente fra før så favorittene er tatt :)

De gangene jeg finner et navn som jeg tenker kan komme på lista , syntes jeg ikke det passer med navet til nr 1 . Blir for tungt å si sammen eller bare blir rart sammen håper det blir lettere når vi vet hva nr 2 blir

Jeg synes det er vanskelig nok å finne navn til første! Hos oss må navnet fungere på tre veldig ulike språk, og i tillegg være et navn vi liker! Bah! Heldigvis har vi enda god tid!

Jeg synes det er vanskelig nok å finne navn til første! Hos oss må navnet fungere på tre veldig ulike språk, og i tillegg være et navn vi liker! Bah! Heldigvis har vi enda god tid!
En jeg kjenner skulle finne navn som fungerte på norsk, dansk, engelsk og urdu.

Det blir vanskelig hvis det blir en gutt til! Vi slet sist, for har litt forskjellige tanker om hva som er fine guttenavn [emoji13] Om det blir jente er det enklere, for der har vi noen navn vi begge liker [emoji846]

Her har vi nok allerede funnet navn, var et som datt med i fanget på oss! Sist bestemte vi rundt termindato ca [emoji38]

Back
Topp