Navn

Ikke helt landet på noe. Vi er vel ikke direkte uenig, men ingen har vært fast bestemt på noe heller ‍♀️[emoji16]

Vi er ganske bestemt for at det står mellom to navn. Begge begynner på A. Ser ikke for meg at vi klarer å bestemme oss for hvilket :p

Vi har det første navnet, men så skal vi jo ha to navn... [emoji28] Blir oppkalling etter svigermor, men med første jenta klarte vi å presse inn begge sidene av familien så vil prøve på det denne gangen også

Vi har kun ett forslag[emoji4] Navnet har vi tenkt på siden jeg var gravid med storebror. Vi kommer sikkert ikke til å finne noe bedre alternativ som vi begge to liker like godt, og som klinger så bra med navnet til storebror. Så her ser det ut som at det mest sannsynlig blir ei Johanna[emoji178]
I ettertid har jeg lett etter navn litt bakover i familien, og finner både Anna, Hanna, Johanne, Johan og Johannes. Noen på min side og noen på hans side. Så da føles det nesten ut som at det må bli dette navnet[emoji6]

Her kommer det nok en liten Tor Ivar. Oppkalt etter min far Tor. [emoji173]️ Jeg har alltid vært pappajente men dessverre døde han da jeg var bare 15 år. Så det kjennes helt rett og veldig godt å få kalle opp igjen mirakelgutten etter han. [emoji170]

Jeg har ett forslag, mannen har foreslått å kalle opp etter hans avdøde far. Samtidig som han syns det kan bli litt tøft å si navnet hver dag. Jeg har derfor foreslått min forslag som fornavn og hans som mellomnavn, men gubben tror vi har så fryktelig god tid[emoji23] jeg liker å ha ting klart [emoji23]

Jeg har ett forslag, mannen har foreslått å kalle opp etter hans avdøde far. Samtidig som han syns det kan bli litt tøft å si navnet hver dag. Jeg har derfor foreslått min forslag som fornavn og hans som mellomnavn, men gubben tror vi har så fryktelig god tid[emoji23] jeg liker å ha ting klart [emoji23]

Jeg skjønner mannen din veldig godt. Samtidig tenker jeg at det er godt å si det navnet hver dag. Kanskje tøft innimellom når sorgen blir stor, som ved bursdager, jul, dødsdagen etc, men mest godt. [emoji170][emoji170][emoji170]

Back
Topp