Navn

MissFlite

Glad i forumet
Har dere bestemt navn? Har dere da ett dere har bestemt dere for, eller et par å velge i?

Hvis du vil dele, hva blir navnet? :)

Vi har ikke valgt navn ennå, har en liste med forslag bare. Samboer stresser litt med det, men jeg tenker det ikke haster! Syntes det er vanskelig å finne et begge liker godt!

Vi har en liste med 6-7 navn... vanskelig å velge og ikke sikkert vi ender opp med noen av de men [emoji85]

Mannen liker Matteo og Caspian, jeg er ikke helt enig... Jeg liker Noell og Lean [emoji38]

Har ingen anelse!

Vi har valgt navn[emoji1] dobbeltnavn med oppkalling i begge navnene, var faktisk gubbens forslag og vi falt helt for det[emoji7]

Veldig vanskelig! Mannen og jeg har så forskjellig smak, at det knapt finnes en mellomting.

Vi er veldige enige om type navn. Det blir ikke dobbeltnavn og ikke oppkalling.
Å velge det vi liker best er derimot vanskelig. Har en liste på 10 navn nå som er kortet ned fra 20. [emoji23]

Jeg klarer ikke å bruke hue om dagen til å finne noen andre navn... Jeg liker Frida og mannen liker Kaia... Så vi har vært på stedet hvil de siste mnd... [emoji23] Men det er jo litt kjekt å se hvordan ho ser ut først og, for å se om navnet passer... [emoji4]

Her foreslo jeg ett navn etter min mormor til mannen min. Han sa "ja, det var fint, det kan hun hete!" Så det var jo enkelt! Han vet ikke at jeg har planlagt et mellomnavn også, men det går sikkert fint.
Så jenta vår får navnet Evelyn Agnethe. Etter min mormor Aase Evelyn, min oldemor Agnes og min mor Grethe. Kommer bare til å bruke Evelyn til vanlig da.

Last edited:
Jeg klarer ikke å bruke hue om dagen til å finne noen andre navn... Jeg liker Frida og mannen liker Kaia... Så vi har vært på stedet hvil de siste mnd... [emoji23] Men det er jo litt kjekt å se hvordan ho ser ut først og, for å se om navnet passer... [emoji4]
Veldig fine navn begge to:Heartpink

Her blir det vilje Johanne. Eg ville egentlig kun ha vilje, men mannen insisterte på Johanne

Vi har bestemt oss, og har ingen reserveliste.. Både vi og ungene bruker navnet, og vi forteller det når noen spør om vi har bestemt oss :)

Vi blir ikke enige[emoji85][emoji85][emoji85]

Vi skal kalle opp etter samboers farmor, så første navnet er bestemt. Men hun skal ha 2 navn, navn nr. 2 er ikke bestemt, vi har en liste med navn, men jeg vet ikke hva det blir, er samboer som skal bestemme navn nr. 2, imot at hun skal ha mitt etternavn [emoji1][emoji122]

Jenta som kommer i oktober skal hete Amanda [emoji173]️ vi var egentlig ganske enig i det med engang jeg foreslo det.. han likte det med engang.. hadde det blitt gutt, eller om det kommer en gutt senere så blir det Patrick [emoji173]️ igjen helt enig der også [emoji1319][emoji1303]

Back
Topp