Navn

Fint jentenavn - jenta mi heter det [emoji173]️ Har forsåvidt «snust» litt på Emil også da, virker som et kult og rampete navn :)

Emil synes jeg er så flott navn! Men søstra mi har en sønn som heter Emilian.... så det er oppbrukt i familien.

Jeg har ikke laget liste enda, men jeg brenner for sjeldne navn. Datteren min heter Iselin og sønnen min heter Ask.

Navn jeg liker nå er : j : Lykke, Kirvil g: Charlie

Samboer kommer overhodet ikke til å bli lett å overtale... må tenke videre

Jeg har en liste, har mest jentenavn fa men samboer har ikke sett lista enda. Og vi har veldig uenig på første gutten vår da vi har veldig forskjellig meninger på navn. Så veldig spent på hva vi får til denne gangen

Her e guttenavn bestemt sio før me begynte å prøve på første så da blir Emanuel. Jentenavn syns eg e vanskeligere sio eg allerede har brukt da eg va heilt sikker på, men har ei liste med 3 navn og forelska meg veldig i da eina så blir mest sannsynlig da...

Vi har en fortsettelse på diskusjon fra forrige mann.. Jente blir ihvertfall Gurli etter min 95år gamle mormor og mest sannsynlig Kristin som mellomnavn. Litt diskusjon rundt det siden vi ikke ønsker kristne navn, men samboerens kusine som døde som 17åring het det og de har ingen andre til å arve navnet... Så vi driter nok i kristenregelen.. [emoji6]Hvis det blir en gutt til så blir det nok Harald Severin eller et annet passende norrønt navn.. Gutten vi har fra før heter Adrian Lodin [emoji4]

Vi har en fortsettelse på diskusjon fra forrige mann.. Jente blir ihvertfall Gurli etter min 95år gamle mormor og mest sannsynlig Kristin som mellomnavn. Litt diskusjon rundt det siden vi ikke ønsker kristne navn, men samboerens kusine som døde som 17åring het det og de har ingen andre til å arve navnet... Så vi driter nok i kristenregelen.. [emoji6]Hvis det blir en gutt til så blir det nok Harald Severin eller et annet passende norrønt navn.. Gutten vi har fra før heter Adrian Lodin [emoji4]

Åååh min mamma heter Gurli, og det er jo så sjeldent man hører det navnet. Så gøy at dere velger det :)

hehe lagde liste med engang vi begynte å prøve, min favoritter til nå er:

jente: Carmen Eleonore
Gutt: David Martinius (usikker på mellomnavn)

Back
Topp