Navn

Hoho, lenge før jeg ble gravid! :hilarious:
Har en liste på telefonen med 19 jentenavn og 9 guttenavn som jeg synes er fine, men har ikke kikket noe særlig på den etter at jeg ble gravid. Vil vente med navn til etter uke 12.

Jeg og har en sånn liste som ims[emoji92] [emoji23] har ikke sett på den etter jeg fant ut jeg var gravid, vil vente til hvertfall uke 12, og gjerne til jeg vet kjønn også, så jeg ikke blir helt forvirret i gutt og jente bestyret [emoji23] greit å bare ha et kjønn å tenke på

Absolutt, men ikke luftet de med mannen enda, han må gjøre opp en mening selv når vi vet kjønn.

Navnene er bestemt men med forbehold:-p

Navnene er bestemt men med forbehold:-p
Vi har også bestemt navn, men var ganske enkelt å bestemme, for vi skal kalle opp både jente og gutt [emoji4]

Kjenner jeg syns det er litt kjedlig at jeg ikke skal gjennom den prosessen med å finne navn, eliminere og bli enig med partner [emoji28] Men er VELDIG fornøyd med begge navnene vi har valgt!

Noe som jeg og tenker er greit er jo å se barnet først, er overhode ikke sikkert du føler navnet passer barnet når det kommer ut [emoji23]

Har lister fra sist svangerskap, den store utfordringen hos oss er å faktisk være enige om navnet[emoji85]

Vi hadde et guttenavn og et jentenavn klart sist. Det ble en gutt, så vi får håpe dette blir en jente [emoji85]
Ellers blir han navnløs [emoji23]

Tja, allerede før jeg var gravid skrev jeg ned navn som jeg syns var fine :) Etter jeg ble gravid har jeg likevel ikke tenkt så mye på det, er på en måte «redd» for å tenke så langt frem.. Vi tar det nok litt etterhvert! Blir iallefall spennende, mannen og jeg har ganske forskjellig smak på navn.. :p

Er "en sånn en", som helst venter med alt til én nærmer seg 12 uker [emoji851] ...5+2 i dag, men jaggu gløtta jeg ikke på ei gammel liste i går [emoji23]

Jentenavn har vært klart siden førstemann lå i magen for 6 år siden, guttenavn er litt verre [emoji848] Har jo allerede brukt opp to som vi liker godt og noen av de andre jeg liker passer ikke med storebrødrene.

Jeg har en liste og har blitt enig med samboer om navn begge liker[emoji4] det gjorde vi forøvrig sist også, men han passet ingen av navnene og fikk ikke navn før han var en uke[emoji4]

Tørr ikke å tenke på det før etter uke 12 jeg :p men har noen navn i hodet jeg liker :-)

Er noenlunde enige på jentenavn, men guttenavn er vi helt uenige om! Håper jeg trumfer gjennom med mitt dersom vi får gutt :joyful:

Jeg har tenkt på det de siste årene. [emoji23] Så ja... jeg er ganske godt i gang med tenkingen. Men har ikke luftet det for gubben. Jeg vil kalle opp etter min far. Trenger ikke være helt samme men noe i samme gaten.

Og selvsagt..... er det ei jente må vi finne en jenteversjon av det navnet.

Samboer og jeg er nesten bankers på jentenavn. Guttenavn er det litt verre med [emoji85] jeg har faktisk ikke funnet et navn jeg liker godt enda. Det er nedsiden ved å jobbe med barn.. er alt for mange navn som plutselig blir uaktuelle [emoji85]

Har også tenkt på navn lenge, og har ett par på blokka. Men kommer nok til å tenke litt mer [emoji4] Sist skrev vi hver sin liste og sammenligna - plukka bort ett etter ett. Var ganske koselig [emoji7]

Har en passe lang liste over navn jeg liker, den har vært klar ganske lenge :p

Veldig beklagelig at mitt yndlingsjentenavn er samme som min samboers første kjæreste :wideyed:
Ikke at det plager meg, de var "sammen" i omtrent tre uker på vgs, men han synes visst ikke at det passer seg... Men det skal vi nok bli to om :joyful:

Vi har mange jentenavn og et guttenavn vi begge liker, men vi byttet nettopp jentenavn fordi noen i familen tok navnet vi likte best :( Så spørst om ikke vi plutselig ombestemmer oss igjen :p

Back
Topp