Navn

trutmunn

Andre møte med forumet
Noen tanker vedrørende navn? Noen har kanskje navn klare, andre har flere de liker, noen vil vente og andre ikke aner? :dummy::dummy1:

Sier bare at blir det gutt har vi et problem. Brukte det eneste navnet begge likte forrige runde. De andre begge liker er det andre som har. Blir vel en navnløs liten krabat dette i såfall.

Vi skal ikke vite kjønn på forhånd så her blir et å forberede et par navn per kjønn.

Har ikke tenkt på navn enda, men vi får se på våren om vi har huket av noen ekstra fine nå som vi vet det kommer en bebiss

Har ikke navn klare, men begynner vell for alvor å tenke på det når vi forhåpentligvis får vite kjønn på oul :)

Har ett guttenavn og ett jentenavn [emoji173]️

Blir nok Lucas eller Leah her ❤️

Lucas er veldig fint ❤ ;)

Ja :) Snakket om det navnet i over 1 år. Problemet er bare at naboen fikk baby de kalte Lucas for noen uker siden.. Og vi har jo en del med de å gjøre. Men men, fortsatt bestemt på det ;) Og tviler på at noen i nær krets får barn før oss nå.

Ja :) Snakket om det navnet i over 1 år. Problemet er bare at naboen fikk baby de kalte Lucas for noen uker siden.. Og vi har jo en del med de å gjøre. Men men, fortsatt bestemt på det ;) Og tviler på at noen i nær krets får barn før oss nå.
Jeg ville kalle min eldste det, men så var jeg og barnefar uenige. Han fikk ett annet navn. Bestemte meg da for at neste barn skulle hete Lucas, og slik ble det :) ❤❤

Jeg ville kalle min eldste det, men så var jeg og barnefar uenige. Han fikk ett annet navn. Bestemte meg da for at neste barn skulle hete Lucas, og slik ble det :) ❤❤

Herlig ❤️

Her har det vært lille L hele veien i godt over ett år nå, så merkelig om det ikke skulle bli et av de :) De skal få dobbeltnavn også da, litt utenom det vanlige ;)

Navn er nesten klart. Har funnet guttenavn, men er usikker på jentenavnet...
Jeg har laget meg problemer når de andre to fikk navn, så nå må navnelister tråles for å finne navn som passer. :p

Back
Topp