Navn

Sendte ut dette til slekt og venner i dag :)
027025c876a399586e699bed1366fabe.jpg
Så koselig! :)
 
Vi hadde jentenavnet klart lenge før spira satt men guttenavn hadde vi flere alternativer på. Så blir det ho jente så da slapp vi den avgjørelsen:happy: så lenge det faktisk er en jente da :p
Er ingen direkte oppkalling men min oldemor hadde det som et av sine navn og mannen min sin farmor har det som mellomnavn, men ingen av dem har brukt det :)
 
Vi har bestemt oss nå, ja. :)
 
Vi har også bestemt oss. Ble Iver til slutt. Begge er superfornøyde med Kolbjørn til storebror og synes det var vanskelig nå. Så det ble ett vi synes er greit og fint...
 
Her har vi funnet ut at vi må møte han først så får vi se "hvem" han er Far er opprinnelig tyrker fra Afghanistan, og vi sliter med å finne navn som begge er fornøyd med. Må bli et som blir "naturlig" å bruke for begge sider.. Ikke så lett! :D
 
Vi har også bestemt oss. Ble Iver til slutt. Begge er superfornøyde med Kolbjørn til storebror og synes det var vanskelig nå. Så det ble ett vi synes er greit og fint...

Vi har ikke bestemt at det skal bli det, men Iver er det navnet vi har øverst og har hatt det lenge :) veldig fint navn!
 
Uff, redd Loppa ikke får noe navn [emoji85] Jeg har ei liste, men kjæresten liker ingen av de og kommer samtidig bare med tulleforslag.. I tillegg må vi ha et navn som høres fint ut på både østlandsk og bergensk siden han er derfra. Tenkte ikke over det før han sa Dorotea, hørtes jo helt rart ut [emoji1] Forhåpentligvis løser det seg [emoji6][emoji1]
 
Uff, redd Loppa ikke får noe navn [emoji85] Jeg har ei liste, men kjæresten liker ingen av de og kommer samtidig bare med tulleforslag.. I tillegg må vi ha et navn som høres fint ut på både østlandsk og bergensk siden han er derfra. Tenkte ikke over det før han sa Dorotea, hørtes jo helt rart ut [emoji1] Forhåpentligvis løser det seg [emoji6][emoji1]

Hehe, vi har oppdaget at navn som Erling der jeg på østnorsk trekker sammen lydene, ikke funker så bra som de gjør på mannens vestnorsk...
 
Back
Topp