Navn

FruGullfisk

Betatt av forumet
Eg og min kjære har alltid likt navnet Adelen, og bestemt oss for at om vi skulle få ei jente en dag så skulle ho heite det. Problemet er bare at kusina mi fikk ei jente for litt over 1 år sia og har gitt ho det navnet. Ho viste ikkje at vi hadde tenkt å ha det navne og. Blir det teit at vi også velger det navnet? Ho sjølv har tatt samme navn til elste jenta si som fetteren vår si datter heiter så ho kan ikkje akkurat bli sur heller..

Jeg ville ha brukt det! De blir jo "bare" tremenninger så syns ikke det et rart. Dere burde bruke navne om dere liker det best :-)

Tanta mi kalte sønnen sin det samme som sønnen til kusina. Det var også et litt sjeldent navn, så hun sa bare ifra til kusina at "det navnet synes vi også er veldig fint, og vi kommer til å kalle sønnen vår for det" :) De har et ganske nært søskenbarn-forhold, så da syns i hvertfall jeg at det er en fin ting å si ifra/ "spørre om lov" :)

Syntes du fint kan kalle barnet ditt det. Hvis du liker navnet og der klinger riktig i ørene dine, så kjør på

Syns du skal velge det navnet du vil ha [emoji4]
Men hva med å bruke Adelin istedenfor? Da har du nesten samme navn, bare en liten vri [emoji4]

Back
Topp