Navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har dere en liste, kanskje har dere allerede bestemt dere, eller hvordan gjør dere det? :)

Vi har laget liste over aktuelle gutte og jentenavn, og brukt elimineringsprosess :) vi står igjen med et guttenavn vi er ganske sikre på, og to jentenavn vi ikke har funnet en favoritt blant enda :)

Vi har klare 1 guttenavn og 1 jentenavn, så gjenstår det bare å vente til OUL til vi får vite hvem det blir, slik at vi kan begynne å bruke navnet :))

Ingen liste enda, venter med det til etter ultralyd. Sist endte vi med et navn som var strøket på listen og bestemte oss ikke før jeg var 5 dager på overtid. Regner med vi blir like vinglete denne gangen :p

Ingen navn her før lenge etter oul.. gidder ikke å tenke på alternativer engang.

Har guttenavnet klart tror jeg, men jentenavnet er enda litt usikkert. Flere rundt meg som tror det er en liten gutt i magen, så blir skikkelig spennende å finne ut av :D

Har egentlig guttenavn klart, men blir det jente er jeg mer usikker :) har listene klare fra forrige gang, da. Blir spennende å se hvem som er der inne :)

Vi er enig om jentenavn. Ikke gutt ennå. Får håpe på å se kjønn på OUL, så kan vi se om vi har navn eller må begynne å krangle etter det ;) Neida, blir ikke det, men synes guttenavn er vanskelig ..

Jeg har et favorittnavn om det blir gutt! Blir det jente igjen er jeg litt usikker, men har noen på lista :) Mannen får bare godta mine forslag, da han ikke kommer med noen selv :p

Guttenavnet er klart.. [emoji4]
Jentenavn har vi to mulige, men har blitt enige om å se hvilket navn hun passer etter fødselen - om det blir jente ;)

Vi har såvidt begynt å prate om navn. Av jentenavn har vi tilfeldigvis et navn som begge to liker - regner med vi klarer å lande den. Han har mange forslag til guttenavn mens jeg sliter mer. Siden vi ikke skal vite kjønn er vi blitt enige om at begge kommer med forslag, så gir vi hverandre tid til å bli vant/se om vi liker dem, ha et par alternativer på gutt/jentenavn, og så se hva vi føler blir det riktige navnet for nurket når det har kommet til verden

Ingen navn klart, vi venter til vi får se babyen :) ikke alltid babyen passer til navnet man først har tenkt:) mellomste fikk ett helt annet navn enn ett av de vi snakket om :)

Vi har starta idémyldringa hvertfall.. Men å finne navn begge liker er en utfordring:rolleyes: Godt vi har god tid på oss;)

Har begynt å prate litt om navn, men å bli enige blir en utfordring [emoji12] har ett par favoritt jentenavn, guttenavn synes jeg er vanskeligere [emoji23][emoji23] Bra vi har god tid på oss enda [emoji12]

Back
Topp