Navn?

Sun_shine

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Sensommerbarna 2019
Jeg og samboer har begynt å diskutere navn, men har ikke klart å bli enige ennå.
Hvilke jentenavn vurderer dere eller synes dere er fine?
Jeg liker tydeligvis navn som er på topp ti for tiden, men har lyst å finne noe som er litt mer sjeldent, men ikke altfor spesielt.

Vi klarer heller ikke å bli enig om navn til lillesøster :P
Jeg syns mannens forslag er såååå kjedelige. Han er skikkelig back to the 80's

Mine favoritter er Saga, Iben, Jenny, Frida, Julie, Ellie, Ella, Erle, Astrid, Stella, Mille

Skal på biblioteket etter jobb og hente en navnebok til mannen, skal han få studere den ;)

Vi klarer heller ikke å bli enig om navn til lillesøster :p

Mine favoritter er Saga, Iben, Jenny, Frida, Julie, Ellie, Ella, Erle, Astrid, Stella, Mille

Skal på biblioteket etter jobb og hente en navnebok til mannen, skal han få studere den ;)
Liker mange av forslagene dine. Men noen av de er allerede tatt av andre i familien.
Hvilke forslag har mannen din?

Liker mange av forslagene dine. Men noen av de er allerede tatt av andre i familien.
Hvilke forslag har mannen din?

Er i fare for å fornærme noen da kanskje :P men det er jo ikke stygge navn, bare jeg som syns de er kjedelige
Karoline, Emma (forsåvidt ikke 80-tallet), Sofie (det er nydelig, men alle heter jo det), Helene, Emilie, Kristina er noen av forslagene hans

Vi er heldigvis enig om navn :-)
Hun skal hete Hedda, og vis det skal vise seg å heller være en gutt så er det Loke :-D

Mannen er ikke super begeistret fårr disse navna, men har har ingen forslag å komme med heller xP

Noen som har forslag om fine internasjonale jentenavn?

Last edited:
Vi er heldigvis enig om navn :-)
Hun skal hete Hedda, og vis det skal vise seg å heller være en gutt så er det Loke :-D

Mannen er ikke super begeistret fårr disse navna, men har har ingen forslag å komme med heller xP
Så herlig å være enig og ferdig :) vi har ikke startet å tenke enda :P

Så herlig å være enig og ferdig :) vi har ikke startet å tenke enda :P
Vi var veldig seint ut med første, men jeg har jo ventet på denne graviditeten i 2 år, så jeg har hatt godt tid til både komme på navn og å overtale mannen hvorfor vi burde ha de navna xD

Vår datter på 3,5 heter Alma, jeg elsker navnet! Nå skal vi ha en sønn og det blir mer vanskelig å bestemme seg for er navn.

Vi klarer heller ikke å bli enig om navn til lillesøster :p

Mange fine navn som jeg også har på lista! Ellie liker jeg veldig godt, men føler kanskje det er litt for likt mitt eget ;)
Meeen. Her blir det gutt, og vi sliiter! :p

Har Una og Hanna fra før, men vi blir visst ikke enige denne gangen:o
Han liker Tomine (alt for likt hans navn), Andrine og Arya.
Selv liker jeg Eira, Amelia, Liv, Eva, Ada, Ida, Mathea og Othelia.
Saga, Aurora, Mia, Mie, Stina, Anna, Evelyn, Isabel, Marielle, Amanda og Madeleine liker jeg godt også, men de er allerede brukt i familien/nær vennekrets:p

Er i fare for å fornærme noen da kanskje :p men det er jo ikke stygge navn, bare jeg som syns de er kjedelige
Karoline, Emma (forsåvidt ikke 80-tallet), Sofie (det er nydelig, men alle heter jo det), Helene, Emilie, Kristina er noen av forslagene hans
Mange fine navn :) Sofie og Emma er kjempefine, men er veldig populære navn. Synes Sarah og Julie også er fine. Men de er vel mye brukt de også. ;)

Er i fare for å fornærme noen da kanskje :P men det er jo ikke stygge navn, bare jeg som syns de er kjedelige
Skjønner godt hva du mener!:) Fine, men kjedelige.

Føler at alle navn jeg tenker på er tatt av enten noen i familien eller av venner...
Her er noen flere navn jeg har tenkt på:
Thea, Isabella, Leona, Mia, Marina, Marissa, Eline, Alice

Jeg syns Amina er et fint navn :D eventuelt Emina.
Syns navn generelt er kjempe vanskelig

Back
Topp