Navn.. :/

Millajenta,venter nr3.

Flørter med forumet
Synes det er forferdelig vanskelig å bli enige om et guttenavn.. Har egentlig blitt enige om Linus, men nå tenker jeg plutselig Teodor når jeg tenker på babyen.. What to do? :/

Enig! Vi finner ingen som vi liker skikkelig begge to.. håper vi finner et før dåpen:P

Behold begge navnene og se når lille kommer? :) han trenger jo stengt tatt ikke et navn så lenge han er i magen. Vår lille har kaaaaanskje fått et navn siden vi endelig fant et vi begge kan like. Men jeg kikker ennå etter alternativer i tilfelle han ikke kan ha det navnet når jeg får hilse på han første gang:p

Ja navn er forferdelig vanskelig. Jeg synes det har blitt vanskeligere for hvert barn og siden dette er nr 3 blir det nok en stund til før vi finner ett. Lillesøster fikk ikke navn før hun var nesten 4 uker og da skulle vi ha barnedåp på 2 mnd dagen hennes. Storebror fikk navn med en gangam kom ut nesten.

Synes også det er ganske vanskelig! De navnene vi var enige om før vi ble gravide er ikke like aktuelle nå som vi faktisk har en baby på vei :-p rart med det, Hehe.. Akkurat nå sitter sambo og jeg på hver vår tue med to veldig forskjellige navn som vi har lagt hver vår elsk på.

Jeg hadde nesten gitt opp da vi endelig fant et navn vi likte begge to. Så vi kommer til å holde oss til det uansett om det passer gutten eller ikke. Men om dere begge liker begge navnene like godt ville jeg definitivt holdt begge mulighetene åpne og sett an hva som virker mest riktig når gutten kommer.

Back
Topp