Navn

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Tidlig å tenke på sånt nå, men har dere noen favoritter dere har lyst å bruke? Sist fikk vi tvillinger, gutt og jente og da havnet vi på noe helt annet enn det som var favoritt-navnene våre. Denne gangen har vi ingen forslag i det hele tatt, det som var favoritter sist er ikke det denne gangen

Om det blir gutt, vil vi gjerne kalle han Odin Elias, hvis det passer han. Storesøster skulle egentlig hete det, men når kjønnet plutselig var jente i uke 35, så måtte vi tenke på noe annet ;p

Har ikke tenkt på så mange andre navn ennå. Muligens Adele eller Adelen med et mellomnavn om det er ei jente. Vi får se.

Vesla fikk ikke det navnet vi tenkte å gi henne :)

Jeg bare tror det er en gutt inni der jeg! Men vi har kun jentenavn klart. Skulle det bli jente blir det trolig Liv. Oppkalt etter mi flotte bestemor :)

Vi vet ikke :-) Vi hadde klart navn men vi vil ikke ha de likevel :-) Med nr en hadde vi navn klart også noen uker før fødsel så skiftet vi til ett annet :-D De to andre gangene har jeg hatt følelse på kjønnet fra positive test omtrent så da har det vært klart :-) Vi har snakket om å oppkalle etter ene oldemoren visst det blir ei jenta :-)

Vi er IKKE enige i navn!! Så blir spennende å se hva vi kommer frem til. Jeg har sååå mange fine forslag, men ikke mange som falt i smak hos mannen... :D

Har sterk følelse på ei jente, har to fra før. Da blir i såfall navnet Eira :) Blir det gutt, blir det verre...

Vi er IKKE enige i navn!! Så blir spennende å se hva vi kommer frem til. Jeg har sååå mange fine forslag, men ikke mange som falt i smak hos mannen... :D

Akkurat sånn er det hos oss også :-P veldig spent på hvordan det skal gå.. Nesten så jeg håper det er to så man kan velge ett hver :-D

Vi blir nok aldri enig her :-p eller vi sliter med å finne noe som falt i smak. Nå truer mannen med Baltasar om det blir gutt bare fordi mine forslag er teite.

Har en lang liste. Får nok ikke med mannen på de jeg helst vil ha, men tror vi skal finne noe begge blir fornøyde med. Synes det er veldig gøy med navn da! Artig å høre hva dere andre tenker, selv om jeg er litt hemmelighetsfull med mine navn selv!:P

Vi har ikke tenkt så langt. :)

Har ikke begynt å tenke på slikt enda, vi venter sikkert til etter oul med å diskutere navn, det gjorde vi i alle fall sist gang :)

Vi hadde klart navn (1 gutt og 1 jente) lenge før jeg ble gravid, men mannen har fått litt kalde føtter, så vi får se om det blir dem eller ikke til slutt :P

Har begynt å tenke litt på navn. Men vi har ikke funnet noe vi begge liker veldig godt enda. Men er jo et hav av tid igjen. :)

Har ikke snakket om det enda vi. Må vite hva som gjemmer seg her inne først :)

Begynner å tenke på navn når vi får vite kjønnet :-) Er et hav av navn, og jeg har ingen favoritter :p

Null anelse. Kommer nok til å bli i samme stil som de 2 andre barna :) Navna deres er fra norrøne opprinnelse :)

Hvis det blir ei jente så har jeg hatt et navn klart lenge, etter oldermor. Får høre om mannen er med på det ;) hehe
sliter litt med guttenavn enda, tenkt på det i laang tid men kommer aldri på noe..

Jentenavnet har vi klart, Ayla Helene.
Når det gjelder guttenavn så har vi flere kandidater, så blir spennende å se etter oul om vi må sette oss ned og diskutere navn eller ikke ;)

Back
Topp