Navn

anines

Elsker forumet
Altså, jeg må bare beklage! Dere er sikkert lei av alle navnetrådene over alt men jeg trenger innspill! Akkurat nå føles det som at vi aldri kommer til å finne noe vi begge liker, og at ungen kommer til å bli navneløs :p Finner liksom ikke noe jeg tenker at "dette er navnet jeg vil ha" og avfeier forslag en etter en.

Liker stort sett navn som er litt uvanlige, men kunne også tenke meg dobbelt navn med et vanlig/internasjonalt og ett mer uvanlig navn.

Forslag til hva som passer til Emilian feks? Kunne tenke meg Emilian som navn nr to.

Liker også:
William
Chrisander
Thilian
Wilhelm
 
Altså, jeg må bare beklage! Dere er sikkert lei av alle navnetrådene over alt men jeg trenger innspill! Akkurat nå føles det som at vi aldri kommer til å finne noe vi begge liker, og at ungen kommer til å bli navneløs :p Finner liksom ikke noe jeg tenker at "dette er navnet jeg vil ha" og avfeier forslag en etter en.

Liker stort sett navn som er litt uvanlige, men kunne også tenke meg dobbelt navn med et vanlig/internasjonalt og ett mer uvanlig navn.

Forslag til hva som passer til Emilian feks? Kunne tenke meg Emilian som navn nr to.

Liker også:
William
Chrisander
Thilian
Wilhelm

Da tenker du at Emilian er det litt uvanlige navnet? :) I såfall:

Lukas Emilian
Fredrik Emilian
Nikolai Emilian
Jakob Emilian

:) Sliter selv, vi blir IKKE enige om hva jenta vår skal hete:p
 
Altså, jeg må bare beklage! Dere er sikkert lei av alle navnetrådene over alt men jeg trenger innspill! Akkurat nå føles det som at vi aldri kommer til å finne noe vi begge liker, og at ungen kommer til å bli navneløs :p Finner liksom ikke noe jeg tenker at "dette er navnet jeg vil ha" og avfeier forslag en etter en.

Liker stort sett navn som er litt uvanlige, men kunne også tenke meg dobbelt navn med et vanlig/internasjonalt og ett mer uvanlig navn.

Forslag til hva som passer til Emilian feks? Kunne tenke meg Emilian som navn nr to.

Liker også:
William
Chrisander
Thilian
Wilhelm

Det er kjempe vanskelig med navn!

Jeg likte best de første to..
 
Da tenker du at Emilian er det litt uvanlige navnet? :) I såfall:

Lukas Emilian
Fredrik Emilian
Nikolai Emilian
Jakob Emilian

:) Sliter selv, vi blir IKKE enige om hva jenta vår skal hete:p

Tenkte at Emilian var det litt uvanlige ja :) Fine forslag, men følte ikke at noen var "riktige" :p Tror jeg har gått gjennom all verdens av navnelister og begynner å lure på om det jeg vil ha enda ikke finnes! Hehe. Synes William Chrisander kanskje er litt fint, men samboer vil virkelig ikke ha William :(

Lykke til med navnevalget til dere også! Vi finner vel ett eller annet etter hvert, får vi håpe :p
 
Hvilke tanker og forbindelser får dere umiddelbart om navnet Sara Charlotte...?
Hm, det var fint. Men jeg har en søster som har dobbeltnavn med Sara, så synes det er så vanskelig å høre andre kombinasjoner enn det hun heter :p
 
Back
Topp